Duzo pali, benzyna w filtrze

Witam. mam pytanko skuterek mi dużo pali i pluję w filter powietrza paliwo i mam cały czas mokry na dole filter i obudowe od filtra. To że dużo pali to moze byś tym spowodowane tak mysle. A jak odkeciłem filter to nie zauważyłem zeby pluł.

Więc cym to mozę byś spowodowane??

rozregulowanym gaźnikiem i nie zamykaniem się iglicy od ssania :mrgreen:

gaźnik czyli ze zadużo dostaje paliwa taką???

a ssanie mam ręczne i na końcu od linki jest taki jakby walec. tylko ja nie widziałem żadnej regulacji do tej linki od ssania. a czemu mogło by się nie domykac??

Masz gaźnik do regulacji, albo się ssanie przycina(linka). Oblookaj, czy nigdzie nie przyrdzewiała czy coś :wink:

linka to na pewno jets dobra bo patrzyłem. a linka od ssania to by przez to dużo palił a co z tym zalanym filtrem???

mozliwe zt to membranki

a po co one wogule są??? bo tego nigdy nie wiedziałem???

coś membrankiż!
One w dużym skrócie zamykają i otwierają dopływ paliwa razem z całym zaworem jak tłok idzie w dól, wytwarza podciśnienie które rozszerza membranki i tym samym zasysa paliwo, jak tłok idzie w górę to membranki automatycznie są dociskane do zawory przez co paliwo nie dochodzi do cylka… i jakby ich nie było to nie było by kompresji i skuter by nie odpalił bo cała kompresja by uciekała.

kolego mam taki sam problem idę właśnie zaraz regulować gaźnik

ja sprawdzałem membranki i przy jednej mam może o,5mm luzu, ledwo co można zobaczyć. Czy to może na coś wpływać?

Ja Wam powiem szczerze, że też tak mam i mimo nieustającej zabawy jeszcze nie zlokalizowałem problemu… Opuściłem iglicę i leci trochę mniej wahy, ale jednak ciągle leci. A spalanie mam cały czas w granicach 5l. Jedyne co, to właśnie membranek nie sprawdzałem… Może oblookam, jak będę miał sporo czasu…

a jak się je sprawdza czy są dobre??? bo ja mam sqta rozłożonego to chwile i mam to na wieszchu.

no jak to jak się sprawdza masz to w gaźniku :stuck_out_tongue: no to sa takie klapeczki…i one musza byc całe :roll:

tylko mają być całe??? o dodam fote i sami stwierdzicie tak będzie najlepiej

po prostu cały otwór w zaworze ma pokrywać membrana, żeby nie było żadnego ubytku czy coś.

zdaje mi się że gaz box by miał co do robotył co o tym myślicie ?

a ja stawiam glowe na zawór iglicowy pływaka który późno się zamyka (jest już do wymiany) przez co benzyna nieustannie się przelewa przez gaźnik i ucieka każdą możliwą drogą

JacoPL, to chyba nie to, ja mam gaźnik nówkę, no przejechane ma może ze 150km i jak dziś patrze to cały silnik pod filtrem powietrza (mam stożek) cały mokry, i tłusty od oleju a świeca ma bardzo ładny kolor, będę kombinował z mniejszą dyszą jak przyjdzie jeszcze i powiem czy to coś dało, a zawór (hebo) przejechane ma 500km więc tak szybko by nie padł.
Dziś jedynie wykryłem że króciec nie był szczelny gdyż śrubki były poluzowane, zobaczymy czy to to było.

JacoPL to na pewno nie zawór iglicowy bo kupowałem właśnie ostatnio zestwa naprawczy do gaźnika i go wymieniłem bo mi nie zamykał i przelewała się bezyna przez nadmiar


tu są foty moich membranek

http://www.wrzuta.pl/obraz/2tmENjqmsE/membranki



http://www.wrzuta.pl/obraz/t3zBwzFF2i/membranki1

tu jest pokazane gdzie odstaje, cała ta jedna strona tej membranki tak odstaje z 1mm to dobrze czy to do wymiany???

[ Dodano: 31-03-2009, 21:19 ]
BALU a ty co mówisz żebym sobie sprawił gaz boxaż??

nie no nie wiem ja tez mam taki problem [podejrzewam ze by się sprawował ,ale nie jestem pewny] . Ja bym kupił ale na dzisiejszą chwile nie mam kasy