Witam wszystkich mam yamahe neosa po nieudanym tuningu 70cc wiec mechanik przerobił mi go spowrotem na 50cc nowy cylinder 50 wał sprzegło wario ale gaznik został od 70cc z tym że dysza dostosowana do 50 cc ogulnie po dotarciu leci 47km ma muła pali okło 5 litrów na pełnej manetce jak ostatnio go testowałem czy może zmienić gaznik na oryginał 50cc czy dać mu nowy cylinder 60cc teren mam z górki pog górke i taka trasa do pracy ok13 km może ktoś coś doradzi
5 litrów w 2T na powiększonym gaźniku to żaden dramat. a jaki kolor ma świeca?
Świeca kawa z mlekiem wyregulowałem gaznik nie dawno ładnie trzyma obroty i odpala jak miałem wiekszy cylinder to mniej palił mój szwagier ma 2t 50cc i pali mu 3 litry i szukam sposobu by choć troche mniej spalał
3 litry to bardzo mało jak na 2T. W zasadzie ponad 4 jest normą na serii. A ty masz wiekszy gaźnik i ktoś w to łapy pchał jak rozumiem ze średnim powodzeniem.
Załóż mniejszy gaźnik, wyreguluj i delikatnie jeździj. Cylinder masz seryjny czy jakis zamiennik.
Jaka jest kompresja?
Mechanik mieżył kompresje w mojej obecności i wsxystko ksiazkowo gaznik jest sportowy ale bede chcial włożyć 50 gaznik oto mi chodzi czy nie bedzie mial wiekszego muła
mierzył a nie mieżył.
ksiażkowo to znaczy ILE?
nie ma czegoś takiego jak “sportowy gaźnik”.
Jak słysze takie opowieści odpowiedzi to zawsze mam przed oczami chiński cylinder po taniości i robote na odwal sie. I wtedy marne osiągi okupione jeszcze wysokim spalaniem nie dziwią.
“muła” nie bedziesz miał wtedy jak go poprawnie wyregulujesz. Musisz dobrać części na który mozna go poprawnie wyregulowac i potem go wyregulować
Dziękuje Bardzo za Pomoc i pozdrawiam