Kto nabył Bassę w tym roku,może spotkać się z powyższym problemem:
Duże spalanie,albo Wyciek paliwa
Dodatkowo skuter potrafi niespodziewanie podczas jazdy zgasnąć.
Zanim zaczniemy rozkręcać gaźniki i rozpoczynać regulacje, sprawdźmy rurkę "owiniętą sprężyną wychodzącą od spodu gaźnika patrząc z góry i zakończoną na metalowym "sześcianiku znajdującym się poniżej plastików z lewej strony patrząc od tyłu.
Owa metalowa kostka łatwo się odkręca kluczem 8.
Wyjmujemy rurkę dojściem, które jest pod kanapą.
Widzimy wtedy,że w nasze kostce metalowej jest z boku dziurka(to nią psika paliwo),której nie widać bez odkręcenia,bo jest do wewnątrz.Z drugiej strony od podpięcia rurki ukazuje się nam śrubka,która w zależności od stopnia niedokręcenia spuszcza nam paliwo. Dokręcamy ją mocno ,przekładamy rurkę z powrotem na swoje miejsce i przykręcamy tak jak było.Czas pracy około 3-5 minut.
Jak już wiemy ,która to śrubka,to więcej nie musimy całości wykręcać,a tyko porządnie się schylić i dokręcić śrubkę.
Rurka ta pomaga spuścić paliwo z gaźnika w czasie remontów. Potrafi też popsuć sporo nerwów..