"doctor" do silnika 4T w skuterze

witam.
mam takie pytanie a dokładniej chodzi mi o taki tzw “doktor” który wlewa się do samochodów i on tam polepsza kompresję uszczelnia silnik czy coś takiego itp.
i mam pytanie czy by to zdało egzamin w skuterze 4T ? chodzi mi o to żeby kopcenie zniknęło bo niestety mój skuter już trochę bierze oleju to mnie denerwuje.
To jak myślicie :?: :?:

mniej więcej coś takiego :

http://moto.allegro.pl/item974010354_moto_doktor_car_spec_super_jakosc_od_k2.html

pisze że zmniejsza nadmiećrne spalanie oleju to chyba jest do 4t nie?

to jest ogólnie do samochodów a nic o motocyklach, skuterach nie pisze …

Jeśli szukasz tego typu dodatków to polecam coś takiego: http://www.ceramizer.pl/
Po zastosowaniu tego w Renault Clio I z silnikiem D7F 1.2 zwiększyła się jego elastyczność, dynamika i zaczął ciszej pracować. Oleju nie brał więc nie wiem jak wpływa na tą kwestię, ale wiem, że ten środek jest naprawdę godny polecenia.

ja pierdole masz mózg?
jak masz juz wyjebane pierscienie i bierze olej to najpierw zaloz nowy tlok i pierscienie a potem nalej tego syfu to moze nie będzie się tak szybko eksploatował
co ty kurwa myslisz ze to ci pierścnienie odnowiż

nie pytam się o pierścienie tylko o te cudo…

to też ja ci mówię
JAK CI BIERZE OLEJ TO PIERŚCIENIE S¡ DO WYMIANY :!:
najpierw wymień pierscienie potem nalej tego syfu to może poczujesz różnice
bez wymiany pierscieni to nic nie da

chciałbym to po prostu sprawdźić bo to co podałem w linku to są koszta 30zł a tłok z pierścieniami kosztuje do mojego ok.100zł podejrzewam lub troszkę więcej. Wiem że to nie będzie na dłuższą metę.

A ja słyszałem od mechanika że jak takie cuda się wlewa tzn. te wspomagacze itp. to później trzeba to non stop lać bo silnik bez tego będzie jeszcze gorzej chodził …

no i według mnie dobrze prawisz,
to kosztuje około 30zł
a tłok około 100zł

to lepiej chyba wydać 100zł niż 130zł

A ja słyszałem od mechanika że jak takie cuda się wlewa tzn. te wspomagacze itp. to później trzeba to non stop lać bo silnik bez tego będzie jeszcze gorzej chodził ...



Ceramizer w Clio był zastosowany 2 lata temu i jak dotąd nie trzeba tego powtarzać. Ojciec kolegi zastosował takiego Moto Doctora w FSO Polonezie i 3 lata śmigał bez problemu.

kamikadze51293 napisał:

Wiem że to nie będzie na dłuższą metę.



W dwóch przypadkach można stosować takie rzeczy:
1. W zdrowym silniku żeby poprawić jego zachowanie.
2. W zajeżdżonym silniku żeby zrobił on jeszcze kilka tys. kilometrów.

a jak to się “aplikuje” do skuteraż zamiast oleju czy jaką

kamikadze51293 napisał:

a jak to się "aplikuje" do skuteraż zamiast oleju czy jaką



Tego typu środki dolewa się do oleju. Jeśli mamy na myśli Ceramizer, to najlepiej do świeżo wymienionego oleju.

Nie wlewaj tego szajsu!!
Zmień pierścienie, sprawdź może tłok jest dobry a już za 30-40 zł masz pierścienie.

Tego typu preparaty wlewa się tylko aby silnik działal jak kupiec przyjedzie obejrzec a nie dla siebie :stuck_out_tongue:

Wino, oj cicho :stuck_out_tongue:


to już wolę kupić drugi nowy cylinder z tłokiem itp 72cm za 60zł a ja mam teraz naraku 72cm new edition a do tego tloki sa po 115zł :-/

Pierścienie + głowica to rozwiązanie na dalsze km… A wszystkie inne cuda to tylko wspomagacze… Jak coś robić to po prostu remont. Tyle ode mnie.