Witam. Mam problem z skuterem. Otóż założony jest nowy cylinder(80cm3), tłok,głowica i jest już na nim przejechane 1150km. Gdy testowałem jego v-maxa z górki jechałem maksymalnie 60-70 km/h. Moje docieranie wyglądało tak:
0-35 km jezdzilem około 15-25 km/h i robiłem przerwy co 3-5 km
35-100 km jezdzilem około 30-35 km/h i robiłem przerwy co 3-5 km
100-400 km jezdzilem około 40 km/h i robiłem przerwy co 5-7 km
No i od 400km-1150 różnie i przerwy dalej co 10-15 km
Skuter ogólnie przyspieszenie ma bardzo dobre ale rozpędza się do 50 km/h łapie wyższe obroty i do 60-70 km/h i więcej już nie może, czasami po długiej jezdzie na pełnym gazie i ponownym wystartowaniu od 0 ma mega muła i jedzie normalnie dopiero od 35km/h. Czy można temu jakoś zaradzić?
Co do muła po dłuższej jeździ…być może spręzyna centralna straciła swe właściwości i startujesz od niskich obrotów
A słaby v-max czym może być spowodowany ?
A co do sposobu docierania to nie powinieneś utrzymywać stałych obrotów niezależnie od fazy docierania. Powinieneś korzystać z całego zakresu obrotów, mając z tyłu głowy to że nie można zbyt długo cisnąć na wysokich obrotach
A opisz jak skuter zachowuje sie po dodaniu gazu (na jakich obrotach się rozpędza) i powiedz też czy to 4t czy 2t
Skuter to 4t. To zależy jak dam mu gazu do oporu to rozpędza się na wysokich obrotach.
Żwawo jedzie czy czujesz że muli ?
Perfekcyjnie się rozpędza łapie wyższe obroty od 45km/h i idzie jak burza do 60km/h. Najwięcej nim jechałem 73 bodajże z górki w nocy gdy nie było wiatru.
Jeżeli idzie jak burza, to w takim razie wyreguluj napęd. Daj rolki o 0,5-1g cięższe i zobacz jak się skuter zachowa. Tylko pamiętaj że większy v-max jest kosztem przyspieszenia
Wiem wiem coś kosztem czegoś. Spróbuje i zobaczę jak się będzie zachowywał. Dzięki za pomoc
Nie ma za co
Aa jeszcze jak chcesz mieć lepszy start to wymień sprężynki na sprzęgle. Będzie sprzęgło zbierało z wyższych obrotów i muła nie powinno być
OK