Witam, mam dostać skuter. Aukcja z allegro została usunieta, ale wstawie screeny, zebyscie się polapali. Wiec tak: jest to 2T, firma oferuje zdjecie blokad, a moje pytanie brzmi: jak jest z docieraniem skutera który ma zdjęte blokady? I jak jest z rejestracją skutera bez blokadą
Pozdrawiam.
Bez obaw możesz docierać bez blokad.
Przecież mnóstwo ludzi wymianie cylindry już dawno po zdjęciu blokad i docierają
I według mnie szkoda kasy, żeby dawać tej całej firmie na zdjęcie blokad - sam sobie poradzisz - jest mnóstwo poradników Jak umiesz trzymać w ręce klucz i wiesz w którą stronę się odkręca i zakręca to dasz rade
Co do samego docieranie - dla mnie to całe tysiąc kilometrów i w ogóle jazda na wolnych itd. to jedna wielka bujda … I nie tylko dla mnie
Ważne są pierwsze odpalenie i pierwsze kilometry jak pierścienie się układają. Czyli odpalić i zostawić na 5min. bez przygazówek, potem jakieś pierwsze 10-20km delikatnie do 40-50km/h następne 50-100km po prostu nie jeździć na maksię cały czas i bez większego obciążenia (pasażer jakiś 100 kilowy) no i nie katować. A potem to już normalnie. Jest wiele teorii dot. docierania i każdy generalnie wyznaje swoją. Ja moją DT 125 (też 2T więc zasada ta sama) docierałem jakoś przez 40km a potem już żyłowałem i śmiga tak jak powinna 1000km to się docierało stare maszyny. Teraz jest technologia i odpowiednie materiały wykonawcze
Napewno wezmę sobie do serca to co napisałeś
A ile razy go tak odpalic i zostawic?
A jak jest z rejestracja skutera ze zdjętymi blokadamiż
Nikt nie wie ze skuter ma zdjęte blokady
A nie sprawdzają, albo cosą
Dla pewnosci możesz najpierw zarejestrowac a potem zdjąc blokady.
Musisz rozgrzewac silnik za kazdym razem gdy odpalasz jak jest zimny żeby się rozgrzał oczywiście przy docieraniu tylko potem normalnie.
BTW. ja wcale cylka nie docierałem tylko odpalilem i dzidowałem vmax i chodzi jak trzeba :]
kutwa napisał:
A ile razy go tak odpalic i zostawic? :)
Raz tylko pierwsze odpalenie tak na 5min. bez przegazówek.
O właśnie zapomniałem o rozgrzaniu
Potem przed każdą jazdą przy docierce to go rozgrzej czyli zostaw na 2-3 minuty i dopiero jedź :)
A nawet po docieraniu warto zostawić na minute żeby przed jazdą pochodził bo w 2T katowanie cylka jak jest zimny to najgorsze co może być :)
Dokladnie jak nie ktorzy wyjada z garazu i od razu gaz na maxa to az mi szkoda tego skuterka się robi
Ale ta firma oferuje zdjecie blokad bez utraty gwarancji, wiec chyba skorzystam
A czym dokladnie silnik 2t się rozni od 4tą
I co znaczy, ze przeglad jest zerowy?
Edit: Aukcja zostala juz usunieta. Jaki skuter do 3000 zl polecacie? Na raty, nówka
I co się stanie, gdy policja zlapie mnie bez kartył
Może ten: http://allegro.pl/skuter-zipp-toros-f-16-f16-coliber-raty-gratisy-i1700523370.html ?
http://allegro.pl/keeway-hurricane-skuter-czestochowa-nowy-promocja-i1713117657.html raczej ten
nowy za ok. 3000 to poszukaj sobie KEEWAY albo CPI. może ktoś coś jeszcze w miare dobrego za ta kase poleci.
kutwa napisał:
I co się stanie, gdy policja zlapie mnie bez kartył :)
To jest dla mnie najwazniejsze. Mam dowód osobisty, lecz tymczasowy (niczym się nie rózni, tylko datą :)).
@up, dzieki, moze kupie właśnie tego ;)
Zależy od policjanta. Albo zadzwonia po rodziców, albo laweta albo nic. Ale skuterów raczej nie zatrzymuja, byleś jeździł w kasku i ze swiatłami
To spox, podziekował bardzo.
A jeszcze jedno pytanie odnosnie docierania, bo wczesniej pisalismy o docieraniu 2T, a jednak kupiłem 4T, wiec czyms się rozni docieranie?
Niczym raczej. Tyle, że olej trzeb zmienić, ale na pewno masz wszystko napisane w jakiejś instrukcji lub czymś podobnym.
Kupiłeś 4T ?
Zje.bałeś i tyle …
Wolniejsze, słabsze, gówniańsze, a skoro skuter i 4T to na pewno 100% chinol
RudY napisał:
a skoro skuter i 4T to na pewno 100% chinol
I tu się mylisz, bo przecież jest neos 4t :P
A szczerze, to chinskie 2t jedzie 60, chinskie 4t jedzie 60 albo i pod 70 wiec jeden chuj
RudY napisał:
Kupiłeś 4T ?
Zje.bałeś i tyle ...
Wolniejsze, słabsze, gówniańsze, a skoro skuter i 4T to na pewno 100% chinol :/
Aby osiągał 50, a osiąda pod górke nawet, to mi wystarcza :)
Tylko mam problem, bo on ma jakąś blokadę, gdy jade z górki, gaz pełen, a on gdy osiądzie 50, automatycznie hamuje. Jak to wylaczyc? Maksymalna predkosc to właśnie 50, a to mnie denerwuje strasznie, bo mieszkam w miejscowsci w górach i z góry chciałbym więcej osiagnac ;( skuterek juz doraty :)
moduł zablokowany
trochę ott co wy tak do tych 4t ; > Ja mam 4t jeżdzę na 80ccm piaggio vespa 50ccm 2T nie ma szans a spalanie mam w granicach 2 - 2.5L. A vespa przy takiej jeździe jak ja około 3.5 - 4L. Żywotność? Przy 3tyś km wsadziłem 80ccm w marcu to było do tej pory nakręciłem ogólnie 9tyś czyli w 5 miećhów 6tyś km. I palcem nie dotknąłem do silnika. W starym silniku wymieniłem jedynie wał 2 razy na chiński za 80zł sprzęgło za 70zł i pasek no i 80ccm cylinder i przejechał 35tyś km więc nie wiem co macie do chińskich 4t.
Kumpel ma Piagio Free, chyba z 10 lat, 20 000 przejechanych na blacie i leci jak rakieta
A jak odblokować moduł?