Docieranie nowego skutera bez blokad.

Witam, mam dostać skuter. Aukcja z allegro została usunieta, ale wstawie screeny, zebyscie się polapali. Wiec tak: jest to 2T, firma oferuje zdjecie blokad, a moje pytanie brzmi: jak jest z docieraniem skutera który ma zdjęte blokady? I jak jest z rejestracją skutera bez blokadą





Pozdrawiam.

Bez obaw możesz docierać bez blokad.

Przecież mnóstwo ludzi wymianie cylindry już dawno po zdjęciu blokad i docierają

I według mnie szkoda kasy, żeby dawać tej całej firmie na zdjęcie blokad - sam sobie poradzisz - jest mnóstwo poradników :slight_smile: Jak umiesz trzymać w ręce klucz i wiesz w którą stronę się odkręca i zakręca to dasz rade :stuck_out_tongue:

Co do samego docieranie - dla mnie to całe tysiąc kilometrów i w ogóle jazda na wolnych itd. to jedna wielka bujda … I nie tylko dla mnie

Ważne są pierwsze odpalenie i pierwsze kilometry jak pierścienie się układają. Czyli odpalić i zostawić na 5min. bez przygazówek, potem jakieś pierwsze 10-20km delikatnie do 40-50km/h następne 50-100km po prostu nie jeździć na maksię cały czas i bez większego obciążenia (pasażer jakiś 100 kilowy) no i nie katować. A potem to już normalnie. Jest wiele teorii dot. docierania i każdy generalnie wyznaje swoją. Ja moją DT 125 (też 2T więc zasada ta sama) docierałem jakoś przez 40km a potem już żyłowałem i śmiga tak jak powinna :slight_smile: 1000km to się docierało stare maszyny. Teraz jest technologia i odpowiednie materiały wykonawcze :slight_smile:

Napewno wezmę sobie do serca to co napisałeś :slight_smile:

A ile razy go tak odpalic i zostawic? :slight_smile:

A jak jest z rejestracja skutera ze zdjętymi blokadamiż

Nikt nie wie ze skuter ma zdjęte blokady :smiley:

A nie sprawdzają, albo cosą :stuck_out_tongue:

Dla pewnosci możesz najpierw zarejestrowac a potem zdjąc blokady.
Musisz rozgrzewac silnik za kazdym razem gdy odpalasz jak jest zimny żeby się rozgrzał :smiley: oczywiście przy docieraniu tylko potem normalnie.

BTW. ja wcale cylka nie docierałem tylko odpalilem i dzidowałem vmax i chodzi jak trzeba :]

kutwa napisał:

A ile razy go tak odpalic i zostawic? :)


Raz tylko pierwsze odpalenie tak na 5min. bez przegazówek.

O właśnie zapomniałem o rozgrzaniu
Potem przed każdą jazdą przy docierce to go rozgrzej czyli zostaw na 2-3 minuty i dopiero jedź :)

A nawet po docieraniu warto zostawić na minute żeby przed jazdą pochodził bo w 2T katowanie cylka jak jest zimny to najgorsze co może być :)

Dokladnie jak nie ktorzy wyjada z garazu i od razu gaz na maxa to az mi szkoda tego skuterka się robi :frowning:

Ale ta firma oferuje zdjecie blokad bez utraty gwarancji, wiec chyba skorzystam :slight_smile:

A czym dokladnie silnik 2t się rozni od 4tą
I co znaczy, ze przeglad jest zerowy?

Edit: Aukcja zostala juz usunieta. Jaki skuter do 3000 zl polecacie? Na raty, nówka :slight_smile:

I co się stanie, gdy policja zlapie mnie bez kartył :slight_smile:

Może ten: http://allegro.pl/skuter-zipp-toros-f-16-f16-coliber-raty-gratisy-i1700523370.html ?

http://allegro.pl/keeway-hurricane-skuter-czestochowa-nowy-promocja-i1713117657.html raczej ten

nowy za ok. 3000 to poszukaj sobie KEEWAY albo CPI. może ktoś coś jeszcze w miare dobrego za ta kase poleci.

kutwa napisał:


I co się stanie, gdy policja zlapie mnie bez kartył :)


To jest dla mnie najwazniejsze. Mam dowód osobisty, lecz tymczasowy (niczym się nie rózni, tylko datą :)).

@up, dzieki, moze kupie właśnie tego ;)

Zależy od policjanta. Albo zadzwonia po rodziców, albo laweta albo nic. Ale skuterów raczej nie zatrzymuja, byleś jeździł w kasku i ze swiatłami

To spox, podziekował bardzo. :slight_smile:

A jeszcze jedno pytanie odnosnie docierania, bo wczesniej pisalismy o docieraniu 2T, a jednak kupiłem 4T, wiec czyms się rozni docieranie? :slight_smile:

Niczym raczej. Tyle, że olej trzeb zmienić, ale na pewno masz wszystko napisane w jakiejś instrukcji lub czymś podobnym.

Kupiłeś 4T ?

Zje.bałeś i tyle …

Wolniejsze, słabsze, gówniańsze, a skoro skuter i 4T to na pewno 100% chinol :confused:

RudY napisał:

a skoro skuter i 4T to na pewno 100% chinol



I tu się mylisz, bo przecież jest neos 4t :P

A szczerze, to chinskie 2t jedzie 60, chinskie 4t jedzie 60 albo i pod 70 wiec jeden chuj

RudY napisał:

Kupiłeś 4T ?

Zje.bałeś i tyle ...

Wolniejsze, słabsze, gówniańsze, a skoro skuter i 4T to na pewno 100% chinol :/



Aby osiągał 50, a osiąda pod górke nawet, to mi wystarcza :)

Tylko mam problem, bo on ma jakąś blokadę, gdy jade z górki, gaz pełen, a on gdy osiądzie 50, automatycznie hamuje. Jak to wylaczyc? Maksymalna predkosc to właśnie 50, a to mnie denerwuje strasznie, bo mieszkam w miejscowsci w górach i z góry chciałbym więcej osiagnac ;( skuterek juz doraty :)

moduł zablokowany

trochę ott co wy tak do tych 4t ; > Ja mam 4t jeżdzę na 80ccm piaggio vespa 50ccm 2T nie ma szans a spalanie mam w granicach 2 - 2.5L. A vespa przy takiej jeździe jak ja około 3.5 - 4L. Żywotność? Przy 3tyś km wsadziłem 80ccm w marcu to było do tej pory nakręciłem ogólnie 9tyś czyli w 5 miećhów 6tyś km. I palcem nie dotknąłem do silnika. W starym silniku wymieniłem jedynie wał 2 razy na chiński za 80zł sprzęgło za 70zł i pasek no i 80ccm cylinder i przejechał 35tyś km więc nie wiem co macie do chińskich 4t.

Kumpel ma Piagio Free, chyba z 10 lat, 20 000 przejechanych na blacie i leci jak rakieta :slight_smile:

A jak odblokować moduł?