Do regulacji.

Witam.

Posiadam w swojej S9: Wydech Tecnigas RS, wariator malossi multiwar i teraz czas przyszedł na sprzęgło i dzwon sprzęgła wybrałem: Sprzęgło Polini Speed clutch, dzwon sprzęgła Polini Evolution i części do regulacji: Komplet sprężyn dociskowych; 7%, 15% i 30% do tego sprężynki sprzęgła niebieskie. Czy to dobry wybór czy coś zmienić (chodzi mi o części do regulacji, bo nie będę kupował sprzęgła (Polini 2g Evolution ani innego dzwonu, bo chyba te są wystarczające zresztą jest to 50ccm a nie 70ccm i w przyszłości nie będę wstawiał 70ccm). Do tego jeszcze wzmocniony pasek Kelvarowy czy jak mu tam xD.

Więc jak dobry wybór?

kevlara nie bierz bo ci tylko skuta spowolni wes stage6 wzmocnniony i wystarczy

ReKoRd napisał:

kevlara nie bierz bo ci tylko skuta spowolni wes stage6 wzmocnniony i wystarczy





Tak się składa, że kevlar jest najlepszym paskiem a co ma pasek do zmniejszania osiągów ;s ... CHCIAŁBYM DOSTAÆ ODPOWIEDZI NA TAMTE PYTANIA BARDZIEJ S¡ MI WAŻNIE NIŻ O TYM PASKU JEŚLI MOŻECIE

kevlar jest do tuningu racing evo jest bradzo twardy jak go zalozysz to -10 km/h mniej maszja bym ci polecal wzmacniny do tego tuningu w zupelnosci wystarczy nawet styknie do sporta 70 na wzmacnianym będzie ci szyb ciej jechla jak na kevlarovym,rob jak chcesz ale pozniej nie pisze tematow czemu skuter wolno jezdzi na kevlarze

[ Dodano: 2008-10-28, 19:35 ]
te sprzeglo dzown to jest dobry wybor tylko wez pasek wzmacniany i będzie git

aha no ak ale jaki pasek dokladnie bo do kymco jest tylko kevlar i danyco czy jakos tak (bo jeśli kupie jakis inny a co ma w dziale kymco to moze nie pasowac do s9) no a co do regulacji ? to co podalem jest dobre czy cos inneogp orponujesz/cie

Ja założyłem kevlar do sporta i tylko na przyspieszeniu ciotkę zyskał ? A nic nie stracił…

to ja juz nie wiem jeden mowi ze się traci a drugi ze zyska <lol> ;>

na sporcie to tak to go rozciognie dobrzze ale nie na cylku ne seryjnym cylku w zupelnosci wystarczy wzmacniany pasek

aha to kevlarowy zly jest do tego tunigu co mam

troceh ci spowolni twoje s9 a wzmacniany jest tanszy a wlozyc więcej imie gorsze osiogi jak na wzmacnianym to bez sensu

aha no a jest sprezyna dociskowa 90% ;o bo kolega mi mowil ze ma ;> i jak widzialem i jechalem jego roxem to z poczatku zamula a pozniej jest taki moment ze dostaje takiego speeda ze az lece tak jakby do tylu (odpycha mnie) jak to zrobić?

a zdjoles blokade z wydechu bo jest bardzo mozliwe ze blokady nei zdejmowales tylko od razu wydech wsadziles jest zwezka na kolanku zdjołes jo

tak boze… szedl mi 85 wiec blokady nie ma żadnej a co ty wyjechals z tymi blokadami lol zeby nabic posta js tut jakis sensowny user który mi odpowie na te pytaniaż ;s

tatatta trzeba regulowac zeby szedl a nie się wsadzi to od razu ma odrzucac poreduluj to moze będzie tak jak powinno byc

ja tesz mam w s9 przebieg ponad 14tys. km i się zastanawiam nad paskiem.mam wymieniony wydech , sprzeglo i wario . jaki polecasz pasek. oczywiscie do kymco . stejdz6 raczej nie będzie pasowac do s9.

ostatni post 2008 roku
po co ci ten pasek?

wymienic

ale tak chcesz wymienić do radości czy stary jest zużytył

ja myślę że jak masz dobry pasek to mógł byś kupić słownik zamiaast noweggo paska , pozdrawiam .

a co to ten slownik? pasek mam postrzepiony