Dłuższe przełożenia do silnika 1PE40QMB

Witam. Chciał bym wymienić przekładnie na dłuższą w silniku 1PE40QMB, Obecne przełożenie to 13/1 dzwon i koło w dwóch skuterkach 4-sów mam 11/1 i chciał bym zmienić również w tym 2-sówie lecz nie wiem która to przekładnia była by odpowiednia do tych przełożeń, dodam że wszystkie skutery są na 12-calowych kołach.

a masz już większa moc żeby zakręcić takim przełożeniem?

To już moja sprawa czy zakręci czy nie, nie pytał bym jak by mocy nie było jest jej pod dostatkiem, pytałem o zestaw który był by odpowiedni do tych przełożeń lub coś zbliżonego, jak ktoś miał z przekładnia w tym silniku do czynienia to dobrze wie jakie to jest dorzynanie silnika a prędkości brak, już nie wspomnę o ingerencjach w wariator czy sprzęgło co mało skutku przynosi, jedynie przy ruszaniu i rozpędzie.

sprawa niby twoja ale już wiele razy tu widziałem jak ludzie sobie takim tuningiem z niewiedzy usiłowali krzywde zrobić.
Nie wiem też ileż to masz tej mocy ale ja mam skuter z ty silnikiem, zrobiony tak raczej grubo ( cylinder 10KM S6 a potem Malossi Sport 10KM, wydech S6 ProReplica, Gażnik S6 19mm Black, mocniejszy i lżejszy wał Motoforce wyważany chyba do 16 tysięcy obr, lżejsze sprzęgło rozrusznika, wariator S6, sprzegło MF, dzwon S6 Wing Cooler a nawet takie zabawki do tego jak Malossi Boost Bottle.
To mierzone na hamowni ma miedzy 7 a 8,5KM już na kole.
Strzelam w ciemno że twój zestaw nawet koło takiej specyfikacji nie stał… ale jeżeli jednak. To jeżeli u mnie nie przełożenie jest problemem to jakie ty moce krzesasz że u ciebie problemem jest przełożenie?
Mój jedzie wg GPS około 90km/h (licznik w tym czasie oczywiście pokazuje różne cuda ale najczęściej u mnie zaniża o 10km/h).
Bo jezeli wymieniłeś sobie cylinder na jakieś powerforce 70 z allegro za 110zł i wydaje ci sie że masz moc i że masz jej nadmiar aż taki żeby zmieniać przełożenie - to jak pisałem: tylko cie sie wydaje.
A ingerencje w wariator i sprzęgło własnie dlatego ci nie przenoszą skutku bo NIE MASZ nadmiaru mocy.

Jak miał bym zakładać takie podzespoły do chińskiego silnika to wolałbym zrobić swa/p od czegoś markowego, u mnie na dystansie ok 200-250m osiąga już max obroty i jedzie około 62 mierzone telefonem po prostej czy pod górkę to różnica rzędu 2-3km/h, licznik to pokazuje ok 75… a chiński paździerz 4t kupiony kiedyś w tesco ma przełożenie co podałem z chinskim cylindrem 47mm osiąga prawie 70…

tylko że to wciąż nie wynika że twoim problemem jest przełożenie.
73-75km/h osiąga 105kg Junak 607 2T na fabrycznym cylindrze 50cm ze zdjętymi blokadami. Ty podobno nie masz problemów z mocą ale osiągasz raptem 62km/h i jeszcze chcesz zmieniać przełożenie. Nie tędy droga. Najpierw zrób tak żeby fabryka jechała te 73-75 a potem sobie rób tuningi