Dla Początkujących Motorowery od 5 tyś zł !!!!!!!!!!!

Witam wszystkich użytkowników strony jenoślad.pl zarejestrowałem się na tej stronie iż ponieważ pod koniec tego miesiąca chciałbym sobie kupić motorower o pojemności 50cm3 tylko problem w tym że wgl nie znam się na motorowerach jeśli chodzi jaki to miał być motorower to taki który bym miał na dłuższą metę nie patrzę na wygląd ponieważ motorower może być fajny z wyglądu a zaraz się posypie jak koks u popka na chacie motorower może być z manualną skrzynią biegów kolejny problem nie umiem wbijać biegów wiem tylko jak wchodzą po kolei także nie znam się na firmach pytałem się kilkunastu osób jaka jest dobra firma jeśli chodzi o chińczyka słyszałem o firmie zipp junak romet i nie wiem którą wybrać ewentualnie mogę dać maxymalnie 5300 zł oczywiście interesuje mnie tylko nowy stan ponieważ nie lubię świrować :P tylko żebyś jeździł tak na marginesie dodam że ważę 86 kg i mam 183 wzrostu

Jeśli bardziej cie interesuje jakość wykonania niż wygląd to za tyle dostaniesz nowe Kymco Agility 4t, to automat wiec nie musisz się uczyć zabawy biegami.
Możesz też kupić starszy rocznik (z zerowym przebiegiem, nowy) za 4700 (2015r) na stronie producenta.
Znalazłem nawet za 4500 (2014r) (poszperaj w internetach to znajdziesz, nie chce robić reklamy)
*
Skuter od strony technicznej bardzo dobry, jeździłem nim 6000km w każdych warunkach, mgła, ulewa, śnieg i jedyny problem jaki z nim miałem to fabrycznie niedociśnięty kabelek od kierunkowskazu (5 minut roboty) i padnięty aku (z mojej winy, za długo nie jeździłem i w dodatku udało się go reanimować)
Jeśli chodzi o wymiary, ja mam 180cm i 75 kg i jeździ mi się całkiem wygodnie. Większym osobom poleca się chyba raczej kymco Bet & Win czy coś w ten deseń ale to już nie na ten budżet jeśli mówimy o nówkach.
Najlepiej poszukać kogoś w twoich okolicach kto Agility ma i pojeździć by się przekonać czy jest wystarczająco duzy.
*
Polecam także nauczenia się zasad interpunkcji bo trudno się czyta kiedy nie ma kropek i przecinków.

Co Ci poradzić ?,ja mam takiego od 5 lat i nic prucz serwisu nie robię[podstawowe wymiany jak olej,jakas żarówka i napęd po 5k i klocki]
http://otomoto.pl/oferta/moto-magnus-jolly-hit-chopper-style-czoper-raty-dowoz-najtaniej-ID6yeASH.html
i następny też będzie taki lub podobny
http://allegro.pl/raty-na-telefon-dostawa-do-domu-vz-50-i5905733967.html
A i nie zpomnij że w salonie też się możesz targować bo to ty masz pieniądze i jak nie kupisz teraz to on będzie za 2 miechy musial i tak opuścić.

W przypadku chińskich produkcji NIE MA czegoś takiego jak ^najlepsza firma^ dlatego dla wygody i braku złudzeń są one nazywane właśnie chińczykami.
Temat jest złożony bo to też nie jest tak że wszystkie chinole się sypią ale też bywa tak że w modelu uznanym za całkiem przyzwoity i solidny trafi się cała partia która się sypie bo chinol postanowił zmienić kooperanta lub dostawce materiałów i któryś oszczędził.. itd
Do tego dochodzi fakt że dużo z nich jest finalnie montowana przygotowywana do odpalenia u nas w kraju przez fachowców u konkretnego dealera - i jakośc tego co finalnie dostaniesz zależy od kompetencji ludzi których akurat zatrudnia. Przy czym ^w sezonie^ jak jest duży zbyt jest więcej przypadkowych ^mechaników z łapanki^.
Do tego to też nie jest tak że np Rometa czy Junaka dostarcza jedna chińska fabryka. Konkretne modele dostarczają różni producenci - i to niekoniecznie chińscy.
Ogólnie panuje opinia że chińskie biegówki są silnikowo całkiem przyzwoite - i to poczynając od najtańszych WS50 z supermarketu (O ILE ktoś je dobrze przygotował). Natomiast nie samym silnikiem się jeździ i często więcej kłopotów sprawia elektryka czy jakieś luzujące się nakrętki niż silnik i napęd. Najgorzej jak uwierzysz w wygląd tego co kupujesz. O ile to nadwozie typu klasyk czy chopper i bedziesz sie nim ^przemieszczał^ to zapewne pojeździ bardzo długo. Ale jeżeli nabierzesz złudzeń że to ścigacz lub cross i zaczniesz go pałować, kręcić do odcinki albo nie daj boże - usiłował nim skakać po bezdrożach... to szybko go rozwalisz.
One są tańsze i z czegoś to wynika.

Za te pieniądze lepiej kupić (jak napisał przedmówca) Kymco z wyprzedaży rocznika. Jakość nieporównywalnie wyższa niż chińskich produkcji. Wytrzymałość też. Zasada "jak dbasz tak masz" nie sprawdza się w wypadku najtańszych produkcji. Po prostu jakość użytych materiałów jest na tyle niska, że szybko (za szybko) ulegają one zużyciu, a i jakość składania pozostawia wiele do życzenia.

Tak Brzydki, wszystko pięknie i jakość Kymco i wogóle....tylko że po pierwsze ma to być motorower z biegami a takich kymco w 50cm nie ma a po drugie to chińskie biegówki wytrzymują naprawdę dużo.

A Kymco Nexxon? Wycofali go ze sprzedaży? Wiem, że to nie jest prawdziwa biegówka ale podobno całkiem wdzięczna maszyna.
Jeśli musiałbym kupić chiński to wybrałbym Zipp-a. Wydają mi się najwytrzymalsze i najlepsze jakościowo z chińskich...

Ja bym jednak darował sobie kupno używanego. Tak naprawdę, nigdy nie masz pojęcia co dostajesz i jak maszyna była traktowana przez poprzedniego właściciela. Nawet jeżeli z wyglądu jest OK. Z "chińczyków" postawiłbym na Barton Motors, marka może mniej znana niż Junak, ale biorą części z tych samych fabryk. Do 5 tysięcy można dostać u nich już porządny motorower, Sam ostatnio rozglądałem się i w oko wpadł mi ten http://barton-motors.pl/p,s,oferta,s2,fr50.html. Co myślicie?

Myślimy że cichcem coś reklamujesz.
.
Brzydki, następcą Nexxona jest K-Pipe. Pomijając to że jest mułem nad megamuły to jest równie dobrą alternatywą dla motocykla z biegami i sprzęgłem co rower z przerzutkami...

W sumie do nauki jazdy może być coś chińskiego. Potem można kupić coś markowego, a do nauki wystarczy tańszy sprzęt.
Powiem od razu - jestem zrażony do chińskich wyrobów, bo miałem dwa, co prawda z CVT, a nie biegówki. Teraz kupuję Kymco - model sprawdzony przez lata, bo ZX, czyli to jeszcze stare i dobre Kymco.
Chińskiej biegówki nie posiadałem, czy to stety czy niestety.

Zx jest na silniku stojącym hondy dio dlatego taki byl,jest twardy,biegowe chinole są na silniku hondy dax, ,monkey(zobacz google i porównaj) i tylko stad i ch wytrzymałość.

Wombat napisał:

Myślimy że cichcem coś reklamujesz.
.
Brzydki, następcą Nexxona jest K-Pipe. Pomijając to że jest mułem nad megamuły to jest równie dobrą alternatywą dla motocykla z biegami i sprzęgłem co rower z przerzutkami...

Nie miałem zamiaru niczego reklamować, po prostu piszę z własnego doświadczenia.

a jakie masz te doświadczenia?