Witam chce kupić aprilie sr ale jest problem ditech (wtrysk) czy silniczek minarelli (chyba nie trzeba tłuaczyć ) co lepiej wybrać niestety nie ma prawie wgl na allegro na silniczku minarelli . Prosze o info wiem że są awaryjne ale mój kumpel ma leje paliwo tylko z jednej stacji ma 3 lata i nic więc jaka jest różnica w osiągach oczywiście w skutach bez TUNINGU ! bo podobno ditech powinine być zrywniejszy powinien mieć lepsze przyśpieszenie
Co do osiągów do w serii leprzy di-tech a co do podatności na tuning to minarelli. Wiesz wszystko zależy jaki egzemplasz ci się trafi możesz jeździć kilka lat i nic do di-techa nie dokładać a może ci się co chwile psuć, wszystko zależy czego wymagasz od skutera, jak niezawodności to bierz bez gadania minarelli i się nie zastanawiaj. Jak masz kasę na naprawy i chcesz spróbować szczęścia to kup di-tech. osobiście kupiłbym minarelli w wersji LC.
Ale Minerali chyba jest tylko do 2000 r ? bo ja na allegro.pl nie mogę dorwać jakiejś minarelli bo osobiście też bym wolał minarelli
nie jestem pewien do którego dokładnie roku wychodziły SR z silnikami minarelli ale są to okolice 2000r. Jak chcesz kupić coś od 2005r to są tam silniki PG też są bardzo dobre i złego słowa powiedzieć o nich nie można pod względem awaryjności.
człowieku ja mam sr www ac ale co tam to już wogule bez awaryjny silnik wiadomo czemu ;D ziom ten mój ac po tuningu sporta ma ty wygar ze w mieście to nikt nie skacze a niee wiem takie sr www jak moje czyli silnik ten sam co w neosię to szły chyba do 2004 bo widziałem egzemplarze ac 2003 2002 2004 różne mój jest 2001 i nie żałuje zakupu super skuter
W aeroxach,neosach, jogach,F12 silniki minarelli idą do dziś a aprilia wycofała się z ich montażu, i zaczęli wsadzać morili później PG
ja tam mam aprilie sr z minarelli po tuningu i chodzi gicior
Wiesz na swoją też nie narzekam, silnik minarelli wersja LC
A morini też dobre?
Mogą być ujdzie w tłoku ale lepiej mnarelli albo PG, morini mniej podatne na tuning, podobno droższe części i mniejsza wytrzymałość. Nigdy nie maiłem styczności z morini więc mowie to co wyczytałem na innych forach. Zawsze lepiej morini niż chiński shit.
Ja mam morini i chodzi jak żyleta:) Mam zmienione wydech na Tecnigasa Next-r, wario TJT, sprzęgło TJT, pasek małossi, sprezyna centralna TJT. Vmax w dwie osoby jechalem 100km/h. Polecam Morini.Nie prawda że nie jest podatne na tuning, moze nie tak bardzo jak minareli, ale po dobrym tunie z morini tez duzo da się wycisnac Oczywiscie mam wersje na gaźniku
Morini jest ok, tylko że może być problem z częściami… Kumpel kupił SR w morini, 2000r i nie narzeka, na koło rwie;d
Na pewno Minarelli
Nie dość że każdy 2T jest awaryjny to 2T na wtrysku jest bardziej AWARYJNY ! Bo jest więcej potencjalnych i drogich elementów które mogą się zepsuć.
Bierz minarelli / piaggio
Moja aprilia sr morini na gaźniku ma 21tys przebiegu, ostatnio wyciagnolem silnik zeby zmienić na 70cc i okazalo się ze cylinder oraz tlok byl w stanie jak nowy
jeszcze mam sporo czasu bo moto kupuje dopiero na zime ;D haha czas przesiąść się z chińskiej suszarki na japońską albo włoską :mrgreen: więc się pytam żeby nie popełnić takiego błędu jakim był chinol