Hej,
chciałem pokazać Wam mój skuter. Jest to Daelim NS 125 Otello. Ma 125ccm pojemności, silnik 1-no cylindrowy, 4-ro zaworowy, chłodzony powietrzem i olejem. Predkość maksymalna to 115 km/h katalogowo, ale mój ma już 10 lat i trochę zabrudzony gaźnik i filtr (akurat trwa wymiana tych części ) i tylko 90 km/h leci. No to teraz fotki… oglądajcie i oceniajcie, z góry mówię, że nie jest to jakiś super klasy skuter.
I jeszcze warto dodać, że 4-ro suwowy
A ten tego … wiesz, że gaźnik i filtr wystarczy wyczyścić, a nie wymieniać ?
To już wiadomo skąd chińczyki ściągnęli, bo jest bardzo podobny do tych wielkich popularnych chińczyków :D, sam myslalem że to chinol, ale po przeczytaniu że ma 10 lat zmieńiłem zdanie
Powiedz jak to się spisuje
RudY napisał:
A ten tego ... wiesz, że gaźnik i filtr wystarczy wyczyścić, a nie wymieniać ? :P
wiem, ale nie mam go od nowego, a nie wiem czy poprzedni właściciel coś z tym robił dlatego wolę wymienić i mieć z głowy. ;]
Courte napisał:
o już wiadomo skąd chińczyki ściągnęli, bo jest bardzo podobny do tych wielkich popularnych chińczyków :D , sam myślałem że to chinol, ale po przeczytaniu że ma 10 lat zmieńiłem zdanie ;)
Tak wiele skuterów jest podobnych do tego, a zwłaszcza Zipp Quantum. Wspólną cechą chinoli i Daelima jest tylko wygląd, a silnik i podzespoły pochodzą od Hondy.
Dywersant napisał:
Powiedz jak to się spisuje ;)
Jest wręcz bezawaryjny. Jedyne co mnie spotkało to to, że wytarły się ząbki w feldze, no ale po 10 latach ma prawo coś nawalić. Super się jeździ tzn. bardzo elastyczny silnik. Jak trzeba przycisnąć na trasie przy wyprzedzaniu ładnie się wkręca i ciągnie do przodu. W mieście można się przecisnąć między samochodami ( bo jednak mały on nie jest ), nie pali dużo w takiej typowo miejskiej jeździe, do kufra wejdą zakupy ( nie małe :p ), w dwie osoby też nie jest źle prawie nie ma różnicy.
Pawełek napisał:
nie wiem czy poprzedni właściciel coś z tym robił dlatego wolę wymienić i mieć z głowy. ;]
ale gaźniki się nie zużywają ;) nawet jakby motor zatarł poprzednik to gaźnikowi by się nic nie stało. chyba że wymieniasz na większy, no a filtr to wystarczy gąbkę wymienić
mi się nie podoba, stylistyka zbyt taka masywna, okrągła i wgl.
za bardzo z chinami mi się kojarzy. co do silników hondy to miałem pisać coś w stylu “hahaha gdzieś Ty to wyczytał” itd ale obczaiłem neta i faktycznie jest wzmianka o tym że Honda w 81’ zaczęła udzielać wsparcia technicznego dla motocykli Daelim.
Mimo to i tak bym jednak tego nie kupił ponieważ w ogóle mi się nie podoba.
ale życzę żeby chodził jeszcze dłuuugo. a gaźnik jak wspomnieli już koledzy się nie zużywa i wymiana go na nowy to tylko strata kasy. filtr możesz wymienić ale po co gaźnik? xd
a słabo idzie to może zawory się troszkę rozregulowały? 10lat na 4T i jak to podobno z hondą ma do czynienia to nie jest dużo żeby osiągi aż tak spadły. 90kmh to 50ccm w 2T potrafią wyciągnąć po dobrym zestrojeniu przynajmniej te z biegami.
Pawełek napisał:
Jest to Daelim NS 125 Otello. Ma 125ccm pojemności,
a myślałem ze pieset ccm-ów :lol:
nie no fajny squt :pp
8-)
Mafioz napisał:
mi się nie podoba, stylistyka zbyt taka masywna, okrągła i wgl.
za bardzo z chinami mi się kojarzy. co do silników hondy to miałem pisać coś w stylu "hahaha gdzieś Ty to wyczytał" itd ale obczaiłem neta i faktycznie jest wzmianka o tym że Honda w 81' zaczęła udzielać wsparcia technicznego dla motocykli Daelim.
Mimo to i tak bym jednak tego nie kupił ponieważ w ogóle mi się nie podoba.
ale życzę żeby chodził jeszcze dłuuugo. a gaźnik jak wspomnieli już koledzy się nie zużywa i wymiana go na nowy to tylko strata kasy. filtr możesz wymienić ale po co gaźnik? xd
a słabo idzie to może zawory się troszkę rozregulowały? 10lat na 4T i jak to podobno z hondą ma do czynienia to nie jest dużo żeby osiągi aż tak spadły. 90kmh to 50ccm w 2T potrafią wyciągnąć po dobrym zestrojeniu przynajmniej te z biegami.
to już kwestia gustu.. to jest mój pierwszy skuter, zwłaszcza, że nie mam A1, a że przypomina 50-tki to kupiłem. Po drugie był blisko mojej miejscowości i nie za dużą kasę. Jednak teraz chce zrobić A1 i kupić Hondę Varadero. A i dzięki za podrzucenie info o tych zaworach.. zobaczę może faktycznie z tym coś jest i wstrzymam się na razie z wymianą gaźnika..
no nie wymieniaj, przeczysz go tylko i starczy nie ma sensu gaźnika wymieniać, nowy będzie tylko czyściejszy xD
ani to ładne anie to turystyk ani do stuntu , takie nijakie
wrona napisał:
ani to ładne anie to turystyk ani do stuntu , takie nijakie
nie podoba się to nie.. ważne, że nie muszę po mieście z buta zapier*****, a przy okazji trochę frajdy z jazdy.
Pawełek napisał:
Hej,
chciałem pokazać Wam mój skuter. Jest to Daelim NS 125 Otello. Ma 125ccm pojemności, silnik 1-no cylindrowy, 4-ro zaworowy, chłodzony powietrzem i olejem. Predkość maksymalna to 115 km/h katalogowo, ale mój ma już 10 lat i trochę zabrudzony gaźnik i filtr (akurat trwa wymiana tych części ) i tylko 90 km/h leci. No to teraz fotki.. oglądajcie i oceniajcie, z góry mówię, że nie jest to jakiś super klasy skuter.
Też mam taki super maszynka :564:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
I jak Ci się sprawuje? Mam zamiar go sprzedać na początku sezonu i odłożyć kasę na prawko kat. B a resztę kasy jakoś zagospodarować
spisuje się swietnie mało pali ma kopa jest bez awaryjny super sprzęt pozdrawiam :564:Pawełek napisał:
I jak Ci się sprawuje? Mam zamiar go sprzedać na początku sezonu i odłożyć kasę na prawko kat. B a resztę kasy jakoś zagospodarować :P
Witam posiadam daelim ns125 i mam taki problem z nim ze jak jest zimny to normalnie pali a jak chwilke pochodzi jub się przejedzie nim jakieś 300m to juz gasnie i musi postac chwilke i znowu odpala.Czy ktos się juz z takim czyms spotkał?? Prosze o pomoc .z góry dziekuje.
A smarowanie jestą Obstawiam, że nie… :573:
hmm… mi się nic takiego nie przydarzyło, ale już się przekonałem, że te skutery potrafią zaskoczyc… ;/ Jak się już coś stanie to bardzo ciężko z wykryciem problemu i z kupnem części…
a ja bym obstawial na to ze paliwo nie doplywa do baku, za 300 metrow nie stanie przecież silnik, chyba ze nie będzie mial paliwa wyczysc gaźnik na poczatek, tylko porzadnie z rozkreceniem glownie zaworu iglicowego.
Sprawdz tez ile masz oleju w silniku.