obecnie posiadam cylinder airsal 80ccm 4t z seryjna głowica 50ccm i na prostej wyciaga 70km/h czy wymiana na głowicę 80ccm polepszy v-max i o ile?
nie wydaje mi sie aby to cos pomogło ale moge być w błędzie, bardziej pomoże wymiana dyszy na większą od seryjnej
to jak wymienić tą głowice czy lepiej kupić wariator firmowy
bitronxp jesli ci nieszkoda kasy na paliwo to ok ale w 4t lepszy efekt daje zabawa z wydechem
Jeżeli ta głowica będzie miała powiększone średnice gniazd zaworowych, do tego sportowy wałek rozrządu, to jak najbardziej. Natomiast kombinacje z wydechem w 4T niewiele dają.
co do dyszy to mam seryjna 85
a moze trzeba sportowy moduł bo ten seryjny odblokowany jest do 50 raczej i za małe obroty kreci do tego cylka 80ccm
sam moduł nie zwiększy obrotów silnika, bo moduł to tylko elektronika a silnik ograniczony jest zwykle konstrukcyjnie
to moze jutro kupie rolki 6g bo na seryjnych 5g wyje a mam teraz 5,5g to jak kupie 6g to moze starczy chyba ze pietro masz jakies inne rozwiązanie co do wagi rolek
"konstrukcyjnie" miałem na myśli silnik, nie przeniesienie napędu. Ale z rolkami możesz pokombinować ;)
to wymień dysze gaźnika na większą bo wtedy nie jest wykorzystywana pełna moc nowego cylindra