Czy to normalnie że się tak silnik poodnosi?

Witam.
W mojej becie gdy ruszam/dodam gazu to się podnosi silnik lub jak wycofuję w tył i nacisnę hamulec to się cały silnik podnosi o jakieś 10cm.
Czy to normalne w minie hor?
Można coś z tym zrobić aby tak się to nie tłukło?

Może później nagram filmik jak to się tłucze.

Nie wiem o co dokładnie chodzi, ale pry ruszaniu silnik zazwyczaj nie jest sztywno tylko pracuje na amorze. Jak się dodaje gazu to tak się zgina trochę skuter jakby, ale raczej nie aż 10cm.
Nagraj firmik najlepiej właśnie jak to wygląda i o co chodzi dokładnie.
Jak się tłucze do tego to na pewno tak nie ma być ;p
Może mocowanie silnika do ramy poszło, tam chyba na łożyskach to siędzi.

Yyyy… zapodaj filmikiem :stuck_out_tongue:
Bo w skuterach to normalne że się podnosi jak nie jest na sztywno w ramie tylko trzyma koło :stuck_out_tongue:

http://www.youtube.com/watch?v=Oj4ENVrHR_Y&feature=related
O takie coś ci chodzi ? :stuck_out_tongue:
To jest zarąbiste… i normalne :wink: tylko nie chce mi się wierzyć że 10cm w seryjnym

No przesadziłem z tymi 10centami bo jak zmierzyłem to się podnosi 6cm
Filmiki:
http://img842.imageshack.us/i/wideo014.mp4/

Kur*** Po przesłaniu na serwer to się filmik przyśpieszył ;/
http://img534.imageshack.us/i/wideo016.mp4/

Tutaj trochę się skiepściło ale coś tam widać :stuck_out_tongue:
http://img194.imageshack.us/i/wideo015.mp4/

Właśnie chodzi mi o to co przysłał Adverion, tylko że tam bardzeij tak płynnie podnosi.

To wygląda jakby ten silnik mocowania nie miał tylko jakieś zawiasy czy coś xD
Tak nie ma być na pewno, przy ramie silnik nie może się tak ruszać, przy ramie tylko koło tylne po łuku może się ruszać tak jak amor amortyzuje a u Ciebie to na mocowaniu lata góra dół. Weź daj zdjęcie miejsca gdzie silnik do ramy ejst przykręcony, na 100% to coś tam jest nie tak.

A jak są te sprężyny przy wahacz silnika to one mają się tak ruszać??
Przy stawianiu na podnóżki filmik:
http://img16.imageshack.us/i/wideo017.mp4/

Chyba tam się mocowanie silnika uje*bało

[ Dodano: 20-07-2010, 16:33 ]
trza przyspawać.

Ale mocowanie na te sprężyny? Te co widać na tym ostatnim filmiku?


tutaj narysowałem ci na jakiej zasadzie działa zawieszenie silnika i dlaczego silnik nie jest przykręcony na jednej tulejce tylko na dwóch. I który zawias odpowiada za co i teraz idź przyjżyj się co się urwał o lub co jest nie tak. Po tych filmikach g***no widać że tak powiem :):smiley:

Dzięki JacoPL, masz pomógł za starania :stuck_out_tongue:
Ta tulej nr1 mam wyjeb*ną na jak wacuś.
Ale czy ta sprężyna przy tych tulejach ma się odrywać od ramy? Ma ona być cały czas przy ramiebo ona u mnie na 6cm odchyla się od ramy a gdy stawia silnik to dochodzi całkiem do ramy.

Słuchaj weź nagraj filmik w tym miejscu gdzie tam ta sprężyna i tuleja i ogólnie z bliska i nie wrzucaj na ten głupi imageshack tylko na wrzute albo youtubca :wink:

No tutaj jest pokazana ta sprężyna jak się podnosi http://biro.wrzuta.pl/film/6s48XY1jo01/wideo017

Tylko mi się zdaje że ta sprężyna ma być chyba przymocowana do ramy…

Jutro postaram się nagrać lepsze filmiki.


Tak to jest na postoju

Najlepiej wykręć silnik i zobacz gdzie się coś urwał o ;p
Sprężynki od ramy mają odstawać ale tylko troszkę, tak jak teraz to na wyboju one wylecą ;p

Nareszcie ogarnąłem ten wahacz :smiley:
Silnik tak się tłuk przez wahacz, a dokładniej przez to że w wahaczu nie było jednej sprężyny i jedna tuleja była wyje**na na maxa.
Foty:



I tą zepsutą tuleje wymieniłem na taką :stuck_out_tongue: z TGB (mam na części)


do tego wymieniłem 2sprężyny troszkę większe i lepsze z TGB.


Teraz cała zawiecha sztywniótka, Beti prowadzi się miodzio i poprawiło zryw skutera bo już tak silnika nie podnosi :smiley: a w zakrętach… mmmm :smiley:

Tylko że ten amortyzator gazowy Paioli bardzo twardy… I dobrze :->

Gratulacje samozaparcia i pomysłowości :slight_smile: Myśle że temat do zamknięcia. :smiley: