witam czy jak wyjmie się zwężkę z filtra powietrza bez wymiany dyszy na większą czy to coś da ? proszę o wypowiedzi
jak przepustnice otwierasz do końca(rozblokowana) to minmalnie da,ale potem gażnik do regulacji
A inne blokady (wariator, cdi)?
blokady zekomo servis zdjoł ale zwezki z filtra powietrza nie wyjeli i tak sie pytam czy trzeba wymienic także dysze czy sama zwężkę tylko wyjąć
dyszę możesz też , ale wtedy bankowo wzrośnie spalanie ale proponuje wyjąć tę zwężkę i przekonać sie empirycznie
Nie jest tak żę coś trzeba, ewentualnie można
chodzi mi na razie czy bez tej wymiany dysze bedzie lepiej i czy wystarczy tylko podkrecic mieszanke?gaznik 4t
gostek twierdzi ze zdjoł blokady a mi jedzie 50km/h na prostej i ten filtr powietrza został
To ci tam chyba silnik z kadeta wstawili :-)
Zobacz czy są:
- pierścień na wariatorze(pomiędzy jego talerzami)
- nie idzie kabelek od modułu w okolice tylnego koła (kabelek to blokada)
- Jak moduł nie odcina zapłonu przy jezdzie z góry to nie ma blokady na module (około 70-80 km/h)
- Po odkręceniu dekielka gażnika nie powinno być śróbki wkręconej do góry nogami (w sufit dekielka)jest to blokada ograniczająca otwarcie przepustnicy - po ściągnięciu tego powinien jechać około 60-70
- Jak masz 2T to trzeba pozbyć się ślepej kiszki w tłumiku bo ogranicza przepływ spalin, w przypadku 4T nie ruszać tłumika
w gazniku nie mam blokady ,moduł odblokowany i rozłaczony kabelek , wariator tez odblokowany pozostaje tylko filtr powietrza ale czy to za tak moze blokowac osiągi
może, ale bez przesady, skoro gażnik masz odblokowany to dopływ powietrza tez odblokuj i zobacz co będzie , powinno sie poprawić
jak wyjołem ta rurke to 30km/h tylko jechał nie wiem czy jak podkrece paliwa mu to bedzie lepiej bo tylko tak na próbę wyjąłem
trzeba pokombinować ja w starym skuterze miałem tylko tę sróbkę w gażniku i po zdjęciu tego było 60-65
Boże chłopie. Kilka zdań i tyle błędów. Przeglądarka Tobie nie podkreśla błędów? Dawno czegoś takiego nie widziałem...