Cześć, czy jeżeli odblokuję enduro (keeway x-ray) to dźwięk będzie bardziej… endurowy? Chodzi mi o to że niektóre enduro tak zajebi*cie wyją jak jadą, to zależy od pojemności, tłumika czy właśnie blokady?
X-ray to przecież 50tka nie spodziewaj się takiego dźwięku http://www.youtube.com/watch?v=6tDvn-sUm48 z takiej pojemności …
Odpowiednia pojemność, odpowiedni wydech (przelotowy) no i masz efekty na filmiku
Na pewno blokada blokuje twoje moto w związku z czym dźwięk jest bardziej przytłumiony no ale na bajki to ty nie licz To motorower !
Tak wiem, ale po odblokowaniu nabierze trochę męskościę Odrobinkę? Bo na razie to brzęczy, tzn. słychać dźwięk enduro, wiem że to 50, nie liczę na wiele bo marzę o takiej 600tce ale to mój pierwszy moto więc tak zabić się na start to raczej nie jest miłe przeżycie xD na 18stke mam już obiecaną 450tkę jak bezwypadkowo dotrwam
tak poza tematem to wszyscy odradzali mi 50tki, ale myślę że ciężko było by mi na 125tce się nauczyć jeździć, bo ciężko mi było nawet na 50tce ;p nigdy nawet na skuterze nie jechałem, nawet na hulajnodze elektrycznej, na początku nawet nie wiedziałem jak mam odpalić motor lol xD na razie i tak jest zblokowany to mocy nie ma, ale niedługo ;p
Cośtam się pewnie zmieni no ale nie wiem o ile … posłuchaj na jutubie jak chodzą takie xreje i będziesz wiedział
To jest chińska (no prawie bo to kiła-ej) 50tka w 4suwie to i tak i tak będzie pierdzieć a nie dawać dobrego dźwięku
Masz 15 lat i radzili Ci że masz brać 125, a po 50tce masz mieć 450 tak ? No pozdro widać, że baardzo się znają… Pewnie jeszcze dziadek albo tato ? Jeździli na współczesnych moto czy mają doświadczenia z zajechanych komarków i MZtek ?
Jeździłem z kolesiem który ma WR 450F… Miał przed nią DR 350, a później DR-z 400 …
Powiedział, że po przesiadce na WR to jest szatan i nie ma porównania do ledwo 50ccm mniejszego pojemnościowego moto bo to jest po prostu inaczej zestrojony silnik. Taka 450 (chyba wszystkie) są strojone na agresywną jazdę i szarpią jak wściekłe…
Sam mi mówił, że osobiście mi nie radzi przesiadki na taką np. WR450 od razu po DT 125 bo mną pozamiata
To kupię coś słabszego, na razie nie jeżdżę jakoś doskonale. To nie jest 4t tylko 2t.
rudy jaka pipka nawet się nie zna. Dzxwięk się trochę zmieni bo będzie większe obroty kręcil. Chcesz większej zmiany to zmień wydech chociaz mi by seryjny wystarczał
i zmieni się, bo teraz w wydechu, ma blokady- które go jeszcze bardziej tłumi, jak wszystko wywali to będzie pusty. Pewnie tak będzie chodził :
http://www.youtube.com/watch?v=BRhE2Wda6hI&feature=related
po prostu będzie głośniejszy xD
Ten keeway ma takie same kierunki jak rska xD
Oooo jezu ooooo boże Myślałem, że to 4 suw !!!
Eee dobra no to w takim razie nie będzie Ci chodził tak zaje.biście jak mój
W 2 suwie to głównie wymiana wydechu na szport ale nie wiem czy do x-raya są jakieś sportowe …
x-ray ma replike am6 wiec części te same
Jeszcze mam takie pytanie: ile płynu do chłodnicy lać? Do pełna czy jaką Wlałem tyle że widać jak się potrzęsię (tzn. że do szyjki aż). Zakręciło się bez problemu (mam korek sprężynowy). Co się stanie jak za dużo wlałem? Nie wybuchnie, ale nic nie rozdupczy?
Winiacz - ale tam wydech idzie pod siedzeniem więc nie wiem jaki inny tam podpasuje
stachu - nalej pod korek - pojeździj trochę - jak coś ubyło to dolej znowu pod korek - i tak z 2-3 razy po jazdach dłuższych sprawdź czy nie ubyło znowu i git bo może być lekko zapowietrzona chłodnica i podczas jazdy się odpowietrza
na zbiorniku powinna być miarka minimum i maksimum :roll: pod korek raczej nie powinno się lać
Ba! Nie można pod korek lać, bo to faktycznie grozi rozerwaniem układu Poszukaj miarki, bo musi gdzieś być.
Ej no kurna ten temat jest dla mnie jakiś pechowy -.- Wszystko co piszę to piszę źle albo nie do końca dobrze :DD
Ja tam lałem pod korek i jeszcze mi nic nie wybuchło