elo
to do odkrecenia wariatora będzie lepsze to czy to (zebym mogl wymieniłeś rolki oczywiscie)
http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=606&products_id=1157&osCsid=962b807bd2d4ce5fd51bd554170a7e09
http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=606&products_id=105&osCsid=962b807bd2d4ce5fd51bd554170a7e09
a do odkrecenia sprzegla (zebym mogl wymieniłeś sprezynki sprzegla)
http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=606&products_id=1158&osCsid=962b807bd2d4ce5fd51bd554170a7e09 i czy jeśli to ebdzie dobre bo tam sa do roznych sil;nikow to wybrać peugeot/honda 39mm? i będzie ok?
aha i jaka kupić swiece ngk do kymco super9 ta z 30zl czy ta za 11 i dokladnie ktoraż
Do odkręcenia waria to bierz tą blokadę do waria. Nie beż tej blokady tłoka bo zawsze istnieje możliwość pęknięcia tłoka.
A co do sprzęgła to nie odkręcałem nigdy takim czymś, myślę że powinieneś tym odkręcić.
no ok ale jaki rozmiar brac tego klucza 39mm do peugeot/hondaż bo nie ma do kmyco s9 ;/
Nie beż tej blokady tłoka bo zawsze istnieje możliwość pęknięcia tłoka.
tylko podczas nieumiećjętnego używania, i stosowania przy chińskich tokach ;). Trzeba poprostu z czuciem odkręcać i dokręcać. Jeśli śróba jest zapieczona to psiknąć wd-40 odczekać i znowu próbować :)
A co do blokady sprzęgła to taniej i szybciej Ci wyjdzie jak sam ją zrobisz z kluczy od szlifiwrki katowej :) podoginasz trochę i blokada gotowa :). Na forum gdzieś było jak zablokować dzwon kluczem do filtrów paliwa.
A jeśłi chodzi o klucz do odkręcenia sprzęgła, to ściągnij sprzęgło razem z korektorem momentu obrotówego i sprawdź rozmiar śróby, bo nie wiem jaki rozmiar ma kymco. pewnie coś między 39-41mm
zal ale ja che ten klucz tylko nie wiem ile mm a jak ja mam sprawdzić jak nie mam tego klucza lol
S9redSuwałki, o co Ci chodzić? :shock: to co że nie masz kluczaż? taki problem wziąxć zmierzyć linijką czy innym przyrządem do mierzenia :roll:
ale co mam dokladnie zmierzyc? i jak ta czesc się nazywa i gdzie to jest to zmierze no a nie wie ktos ile mm to maż
fuck przestancie pieprzyc , kupujesz blokade dedykowaną do twojego modelu skutera, blokujesz dzwon, odkrecasz , przed sobą masz sprzęgło zakręcone na korektorze, między nimi jest sprezyna dociskowa, zeby scignac to muszisz scisna korektor i pasek dac w dol zeby zrobil się luz , wyciagasz potem pakujesz korektor momentu ( te dwa przeciwtalerze) na imadło, bierzesz klucz francuski ustawiasz rozmiar i odkrecasz , jak przekrecisz 2 obroty to scinij sprzeglo a nakrete palcami odkrec bo inaczej sprzeglo pofrunie ci i od sufitu się odbije
kapujesz ?