cylinder z 50 na 80

Siema. mój skuter to Router Bassa chińskie 4t :smiley:
Właśnie planuje zmiane cylka czy opłaca się zmienić na 80ccm, czy wszystko będzie ok?
z góry dziękuje :mrgreen:

Zależy jaki trafisz cylinder … bo w chińskich to po porostu jest ruletka no i zależy tez od tego jak go dotrzesz… Znam różne przypadki np. na seryjnym cylku skuter jechał spokojnie 80km/h a na 80cm3 ledwo bujał się do 75km/h albo i mniej …
Więc jeśli masz jeszcze dobra kompreche i osiągi to daj na razie sobie spokój z tym :wink:
Jak się zacznie coś pier*** to możesz wtedy myśleć nad tym. :stuck_out_tongue:

cinek707 napisał:

Właśnie planuje zmiane cylka czy opłaca się zmienić na 80ccm, czy wszystko będzie ok?


W takim skuterze nic się nie opłaca wymieniać ...
Będziesz kasę ładował, a przyrost mocy będzie znikomy o ile w ogóle będzie...
Jak się chcesz bawić w tuning skutera to sprzedaj tego póki jeszcze możesz i kup używany markowy sprzęt - później baw się w tuning :)

RudY, albo nawet bez tuningu bo markowe sprzety maja tyle mocy co chinskie po tuningu :smiley:

Ja zmieniałem cylinder na 80 i wszystko było jak w najlepszym porządku, osiagi również się poprawiły :wink: moze nie tak jak w 2T no ale cos za cos :wink: Ogolnie mowiac jeśli chcesz pakowac w ten skuter to polecam większy cylinder :lol:

Tzn. właśnie mi się zatarł a jak na razie jeżdże tym i nic nie zmieniam… Wytrzyma wał?

w 4t , moższe włozyc kazdy cylinder i wytrzyma ci wał

A jeżeli większy cylinder to i większa dyszaż lub większy gaźnik? jak dysza to jaka najlepieją

Wloz tylko cylinder nic nie grzeb… ja nic nie grzebalem i mam mocy w uj i spalanie 2 - 2.5l/100km a kumple grzebali i im pali po jakieś 4 litry a moc taka sama

Lethaz, pieprzysz jak jest wieszy mocniejszy cyl , to są potrzebne regulacje , dysza na pewno też , przypuszczam że ok 10 większa by się przydała, moze i nawet stożek, ale jak uda ci się bez to wyreguluj bez stożka

wrona to ze robisz tak w 2t to nie znaczy ze tak jest w 4t ; ) w 4t wymieniajac cylinder uzyskujesz lepsze spalanie tylko nawet jezeli wlozysz dysze 150 ;/ wiem z wlasnych doswiadczen… dopiero jak wlozysz gaźnik 24mm to trochę mocy dojdzie. Naprawde . jak nie wierzysz to wpadnij do mnie i wlozymy dysze nawe 130 i będzie tak samo jak na dyszy 80.

bo to trzeba dobrze wyregulować a nie albo za mała albo za duża

będzie mocniejszy,żwawszy . oczywiście zmiana dyszy na większą trzeba. odblokowany chociaż ?przy wymianie dyszy, cylka trzeba na nowo gaźniczek wyregulować… polecam opcje wyrzucenia 3 rolek, tylko tak po kolei jest->niema->jest-niema->jest->niema :smiley:

po co wyrzucic trzy rolki co to daż

przyśpieszenie, będzie lepiej się rozpędzał i powinno coś v-max dać… musisz lookać albo dwie albo trzy. zacznij od trzech

ja bym włożył silnik p/g nie wymaga wielkich zabiegów a już osiągi są dobre i można bez problemu zwiększyć ;p

Zgadzam się z ReKoRd , mój kolega włożył do chińczyka silnik p/g i zapiernicza

No tak ale w temacie jest ze chce dac cylinder 80 a nie swapa zrobić. Rozumieć idzie doradzic;)

no to zakładaj tą 80, wymień dysze na większą, wyreguluj gaźnik i śmigaj. odczujesz na pewno różnicę na +