Cylinder Racingowy

Witam :slight_smile: szukam dobrego i dosyć mocnego cylindra klasy Racing

Zastanawiałem się nad stage6 Racing ale jest coś mocniejszego i w miarę żywotnego :)??

Czy przy wydechy Yasuni R (nie mówcie ze jest za słaby bo to wiem) i gaźniku 21 oraz tytm cylindrze mogę się spodziewać efektu “z gazu na koło”??

witam

Widzę że pan ma problem .

Jak to jest 2t to jak zrobisz taki tuning to ti spokojnie pójdzie na koło mój kolega ma też 2t i załorzył cylinder 70cm i idę mu na koło i leci 105km .

Opłaca się kupić te częsci co pan napisał

Przy dobrej regulacji przy zestawienie malossi sport 70 i yasuni R poleci ci z gazu na koło i v-max ok 100+/-

Do keewaya są od niedawna produkowane Hebo manston replica wiec zastanow się nad nim :stuck_out_tongue:

powiedzcie mi jak to działa że powiedzmy cylinder 70ccm klasy racing jest mocniejszy od cylka 70cmm sport niby ta sam pojemność jak to działaż?

inne i większe kanały dolotowe i dużo większy kanał wydechowy. Inna konstrukcja, inaczej wykończony, mieszanka do komory spalania dostaje się łatwiej i w większych ilościach.
Większa kompresja.

SiWy, z tego co wiem to mogę każdy cylinder pod pasować od minarelli AC tylko muszę tłok zmienić albo dać łożysko redukcyjne, czyli brać tego stage??

No to powodzenia z łozyksiem regukcyjnym :lol: To lozysko nie wytrzymuje na sporcie a co dopiero na racingu :lol: Moim zdaniem s6 to gowniana firma, części sa slabej jakosci.

to jescze raz ja ,jaki cyl 70ccm polecacie ?? ale nie na moc a na zywotnosc,wiadmo zeby nie chodzil tak samo jak 50ccm ale który jest najzywotniejszy??
i jescze pytanko , co jest potrzebne do 70ccm
stozek
jakis mocniejszy wal
wieksza dysza
cos jescze??
a i bym zapomnial mam peugeota trekkera co zreszta widac po profilu

Żywotność to chyba malossi sport 70, na nim zrobisz najwięcej km bo można jeszcze zrobić 3 szlify ;p
Ja tam bez stożka na razie jeżdżę, tylko mam w seryjnym filtrze parę dziurek i większa dysza główna.
No ja bym wymienił na mocniejszy wał albo chociaż same łożyska wału i igiełkowe.

Ogólnie żeby cylinder dał z siebie wszystko na co go stać to trzeba wymienić cały silnik, taka jest prawda ;p