Witam mam do kupienia cylinder Power Forca i chciał bym się dowiedzieć od was co o nim sądzicie ? Czy jest dobry, czy dodaje dużo mocy itp. itd.
słyszałem od wielu osób ze jest bardzo nie zawodny ale nie wiem jak z mocą i wg
Cylindry w miarę dobre tylko tłok lipny bo w czasie docierania łatwo go zagrzać(AC).
Czyli lepiej go nie kupować
Zastanawiam się nad kupnem Malossi Sport albo Polini Sporta
Co byście doradzili ?
A jaki masz teraz setup?
polini sport jest dobry do stuntu bo ma dość duży moment obrotowy i ciągnie od dołu
Malossi ma więcej mocy i daje trochę więcej prędkości ![]()
ja polecam malossi sport kolega mial w quantumie na tecnigasię next-r moze osiagi nie byly super bo on trochę źle dotarl slaby wydech seryjny gaźnik i wario ale swist i przyspieche mial piekno zwlaszcza dzwiek wypas
excent napisał:
A jaki masz teraz setup?
Wario: Malossi Multivar
Sprzęgło: Fly
Dzwon: Nie pamiętam
Wydech: Tecnigas Next R
I do tego będzie nie dlugo gaźnik 17,5 mm, stozek i moze jakis wal sportowy
stożek nie będzie konieczny… w sporcie nie daje to za dużo jedynie kłopot z regulacją … w zamian proponuje gasbox mallosi to ci da konkretną reakcje na gaz
a cylinder mallosi sport … nie wiem jak polini bo chyba to jest żeliwo
a jeżeli w tym dyskusja to bez żadnych sporów wygrywa aluminiowy cylinder czyli mallosi
Ogólnie to nie chciał bym aluminiowego cylka bo słyszałem co nieco. ![]()
Krótka żywotnośc, jak się zatrze nie można zrobi szlifu itp. itd. chyba że są
jakieś plusy aluminiowego cylka ?
Ogólnie to chciał bym żeby skuter szedł na gumę, dobrze spalił lacia ale to już
pewnie zależy od regulacji ?
Plusem jest szybkie docieranie.
No i oczywiście aluminiowy cylinder lepiej oddaje ciepło tzn. lepiej się chłodzi i szybciej :-> no a z tą żywotnością to nie był bym tak w 100% pewny czy żeliwo ma dłuższą żywotność od aluminium … no fakt aluminiowego nie można oddać do szlifu :-/
A ile trwa docieranie cylindra aluminiowego ? ;>
3 razy krucej niz zeliwnego
Czyli jak np. powiecmy że żeliwo 1000km to alu. 300km ?
Bo każdy inaczej dociera !
co ty gadasz stary !!
myślisz czemu supermoto w crossach wykorzystują aluminium ? Ona są tworzone do katowania !
+Aluminium
Długa żywotność
Szybkie docieranie ok. 300-400km
Lepsze oddawanie ciepła
przy dobrym tłoku np.vertex (co mallosi wykorzystuje) są niezniszczalne
-
przy nieodpowiednim użytkowaniu np. lanie byle jakiego oleju warstwa nicasilu się luszczy co dalej skutkuje zniszczonym cylindrem
+Żeliwa
Można szlifować
-
gorsze oddawanie ciepła
niska żywotność przy katowaniu
długie docieranie ok 1000-1200km
jeszcze jedna przyczyna ze cylindry alumiowe są lepsze od żeliwnych
widziałeś kiedyś cylinder racing bądź evo który jest żeliwny ?
No właśnie ^^
p.s. nie mylić tego faktu że cylindry evo sa remontowane co 500-1000km ponieważ nicasil ma bardzo niski współczynik ścierania i właśnie tłoki wysiadają tam bardzo szybko z powodu dużych przeciążeń … w cylindrze sport znajomy przejechał już 25tys. km i ciągle jeździ na maxa … przyszła zima 2 miesiące stał za 3 razem odpalił
Pozdrawiam i mysle że wyciągniesz coś z tego wyczerpującego posta
A występuje aluminiowy cylinder Malossiego do Kymco ZX ;> Bo szukam i znaleźć nie mogę ![]()
A tłoki jakieś niższej klasy ?
No Malossi Sport jest aluminiowy… ale tu masz Kit i gdy go kupisz to razem z nim masz już tłok :mrgreen: teraz to jest większość Kitów sportowych a nie Samych cylków czyli w kicie masz wszystko co niezbędne do zamontowania cyla
tzn. uszczelki śrubki tłok cyl itp.
Ale niestety nie wiem czy do twojego skuta będzie ten cyl… powinien być…
Aha i nie oszczędzaj na tłoku
lepiej wydać trochę więcej i mieć lepszy
i tłoki Vertex nie są aż tak drogie… cena jest normalna a jakość doskonała ![]()
malossi sport to zeliwo
wes airsal t6 racing albo stage6 sport pro lub hebo alu racing dobre sporty
alumy
Malossi Sport to żeliwo ? o qurwa
a miałem zamiar to kupić … a Polini SPort to też żeliwo? i w taki sposób przyłączam się do tematu i się was pytam jaki cylinder z alu ewentualnei żeliwo był by najlepszy do Mojego Peugeot JetForce C-tech ???
Pozdro