Cylinder Metrakit SP Series II vs. Hebo Manston Replica

tak jak w temacie który cylinder polecacie który jest silniejszy godniej wykonany oraz ma większą żywotność ??

Hebo po 5tys możesz wyrzucic, chyba ze wystarczy wymiana tloka i pierscieni.Nie wiem jak z Metrakit SP Series II :slight_smile:

a tak poza tym ile tak ogólnie cylindry klasy racing wytrzymóją km ?? po regulanych wymianach tłoka ??

milosz co ty za pierdoły piszesz ;/

Obydwa są dobre co wybierzesz należy do ciebie co około 5tys zmiana tłoka + pierścieni powinna wystarczyć.

a nie jest czasami tak ze Hebo wytrzyma więcej bo jest o 1km słabszy od metrakita który jest o 1km bardziej wysilony ?? czy to juz nie gra roli ??

Hebo ma modulowaną głowice wię ma lepsze chłodzenie.
Żywotność zależy od tego jak dotrzesz i jakie będziesz miał inne podzespoły

gaźnik S6 19mm wał będzie sportowy jeszcze nie wiem jaki tłumik polini evo a wario pasek sprzegło dzwon s6
dysza rozwiercana i filtr polini air box
bd o niego dbał a vmax sprawdzał bardzo rzadko :622:
to jeśli chodzi o wytrzymałość hebo czy metrakit ??

Obydwa te cylindy będą dobre bo są świetnie wykonane

No ale proszę o dokładną informacje, Hebo czy Metrakit który jest silniejszy oraz który jest bardziej wytrzymały… ??

Hebo!!.
Czym większy gaźnik tym lepsze chłodzenie.
Wyreguluj dobrze!

a czy jak dobrze wyreguluje Manstona moc będzie odczuwalna mocno między manstonem a SP II

Różnica w mocy może wynosić ok. 0,5PS ale nie odczujesz różnicy na drodze. Po maxi portingu Hebo manston replica osiąga większą moc od SPII na ogół.
Pozdrawiam!
Panthelion