tak jak w temacie który cylinder polecacie który jest silniejszy godniej wykonany oraz ma większą żywotność ??
Hebo po 5tys możesz wyrzucic, chyba ze wystarczy wymiana tloka i pierscieni.Nie wiem jak z Metrakit SP Series II
a tak poza tym ile tak ogólnie cylindry klasy racing wytrzymóją km ?? po regulanych wymianach tłoka ??
milosz co ty za pierdoły piszesz ;/
Obydwa są dobre co wybierzesz należy do ciebie co około 5tys zmiana tłoka + pierścieni powinna wystarczyć.
a nie jest czasami tak ze Hebo wytrzyma więcej bo jest o 1km słabszy od metrakita który jest o 1km bardziej wysilony ?? czy to juz nie gra roli ??
Hebo ma modulowaną głowice wię ma lepsze chłodzenie.
Żywotność zależy od tego jak dotrzesz i jakie będziesz miał inne podzespoły
gaźnik S6 19mm wał będzie sportowy jeszcze nie wiem jaki tłumik polini evo a wario pasek sprzegło dzwon s6
dysza rozwiercana i filtr polini air box
bd o niego dbał a vmax sprawdzał bardzo rzadko :622:
to jeśli chodzi o wytrzymałość hebo czy metrakit ??
Obydwa te cylindy będą dobre bo są świetnie wykonane
No ale proszę o dokładną informacje, Hebo czy Metrakit który jest silniejszy oraz który jest bardziej wytrzymały… ??
Hebo!!.
Czym większy gaźnik tym lepsze chłodzenie.
Wyreguluj dobrze!
a czy jak dobrze wyreguluje Manstona moc będzie odczuwalna mocno między manstonem a SP II
Różnica w mocy może wynosić ok. 0,5PS ale nie odczujesz różnicy na drodze. Po maxi portingu Hebo manston replica osiąga większą moc od SPII na ogół.
Pozdrawiam!
Panthelion