Cylinder Malossi sport 70

Witam.
http://www.allegro.pl/item532855548_malossi_sport_70_cm_minarelli_ac_nie_hebo_stage6.html

Chcę zakupić ten cylinder, ale czy warto do seryjnego skuteraż Słyszałem, ze wały siadaja od wiekszej pojemności, skoleji sprzedawca mowi odwrotnie. Ze wał seryjny spokojnie da sobie radę z tym cylindrem. Proszę o jakąś rade. P

Pozdro i z gory thx. Jak nie ten dział, sorry.

Powinien normalnie chodzić na seryjnym wale, powinieneś wymienić łożyska i simeringi.
wiadomo, że lepiej jak miałbyś wzmocniony wał, ale na takim też ci pohula.

Aha, dodatkowo jakiej firmy tłok do tego ?

Najlepszy były Vertexa. Jeśli nie masz tyle $$ to kup jakiegoś zamiennika z wyższej pułki.

Wał na 100000% wytrzyma.
Zmień tylko łożyska.
Warto by też pomyśleć nad wydechem i wariatorem, wtedy wyciągniesz dużo mocy z tego cylindra.
Seryjny wydech będzie znacznie blokował jego potencjał…

Wydech i wario w swoim czasie. A łożyska to jakieś Czy te były by dobre ?

http://www.allegro.pl/item514728243_lozyska_walu_top_racing_minarelli.html

Powinny być dobre, zobacz na Mielochu jeszcze.

łożyska z luzem c4 żeby były jakiejś lepszej firmy…
najtaniej ci wyjdzie jak kupisz w sklepie z łożyskami…


Przenosze do “to czy tamto/co sądzicie o”
PodLy

łożyska najlepiej SKF z teflonowym koszykiem bezpieczniejsze są :stuck_out_tongue:
Bo jeżeli się rozsypią to teflon się zmiażdzy a nie zniszczy nic w silniku jak ma to miejsce w łożyskach z metalowym koszykiem

Jest problem, zmniejszył mi się budżet i takie pytanie. Czy bez tych łożysk, będzie coś się działo ? Czy wał nie wytrzyma na oryginalnych ? Cylinder kupiłem Metrakit 50ccm.

Pozdrawiam i proszę o szybką odpowiedź.

Moga się trochę szybciej rozleciec jak nie byly dlugo zmieniane. A jak się rozsypia to moga uszkodzic cylinder i wal. Czytaj forum :smiley:

Jeśli masz oryginalny minarelli po niedużym przebiegu to nie musisz wymieniać…
Jak się rozlecą to poczujesz :slight_smile: i raczej nie powinny uszkodzić cylindra tylko kuleczki zablokują wał :slight_smile:

Żeby nie zakładać nowego tematu, mógłby mi ktoś powiedzieć przez ile km i z jakimi prędkościami docierać cylinder żeliwny MK 50cm sportą

Gozdi, jest już temat dotyczący docierania na forum. Szukanie nie boli :roll:

http://forum.jednoslad.pl/viewtopic.php?t=3421&highlight=docieranie

http://forum.jednoslad.pl/viewtopic.php?t=4088&highlight=docieranie


osobiście polecałbym Ci tę metodę:

Mianowicie jest to kontrola temperatury silnika Oczywiście przed jazdą należy równierz rozgrzać silnik. Nie musisz jeździć przez pierwsze 20-30km z prędkością 30km/h itd. Możesz od razu dać pełen gaz, ale nie mozesz jechać cały czas na najwyższych obrotach. Owszem możesz rozpędzić się do v-max ale od razu po tym musisz odpuscic manetkę, bo zatrzesz silnik. Nie musisz stosować żadnych ogr. prędkości czy czegoś podobnego. Ważne jest to, aby kontrolować temperaturę, nie jechac cały czas na pełnych obrotach oraz zmieniać co jakis czas obroty. Dobre jest też przegazowanie co jakis czas silnika, czyli dojscie do v-max i odpuszczenie manetki. Dużo ludzi właśnie tym sposobem dociera sportowe cylki. W myśl zasady " Szybkie docieranie = lepszy v-max"

Corey dzieki, masz piwo :stuck_out_tongue_winking_eye: Tylko tam nie pisze, przez ile km docierac ;(

Gozdi, na full syntetyku jakieś 1000km podają :p, ale 500 w zupelnosci wystarczy :slight_smile:

Dobra, thx za pomoc. Temat do zamknięcia. :slight_smile: