Cylinder - który wybrać

Mam chińskiego 4suwa, i mam pytanie czy sprzedawca na tej aukcji http://allegro.pl/item675193724_cylinder_naraku_80_tlok_49mm_4t_tuning_skuter.html dobrze napisał że cylinder 72ccm + tłok 49mm = 80ccm? Czy to jest poprostu kitą
I który cylinder lepiej wybrać, ten - http://allegro.pl/item675193724_cylinder_naraku_80_tlok_49mm_4t_tuning_skuter.html czy ten- http://allegro.pl/item661598907_cylinder_80cc_49_mm_naraku_performance_4t.html ?
I ile skuter (seryjne części) z tym cylkiem powinien pocisnąć, i co jeszcze po wymianie cylka powinienem wymienić?

ja bym wzioł ten drugi bo jest z głowica a powinien ci poleciec około 80

Nie wiem czy źle czytam opisy aukcji ale na żadnej z tych 2 licytacji nie widzę głowicy, chyba za dużo wypiłem dzisiaj:)
A tak w ogóle to ile mnie może kosztować wymiana tego cylkaż Kolega mówił że mi wymieni za 300zł, jak dla mnie to trochę dużo jak na taką robotę:]
Sprzedawcy piszą że dają instrukcje do wymiany tego cylindra, i jako że jestem “zielony” jeśli chodzi o mechanike w skuterach jestem w stanie sam ten cylinder wymienić czy to są jakieś strasznie trudne rzeczy?

MamFajnySkuter napisał:

Sprzedawcy piszą że dają instrukcje do wymiany tego cylindra, i jako że jestem "zielony" jeśli chodzi o mechanike w skuterach jestem w stanie sam ten cylinder wymienić czy to są jakieś strasznie trudne rzeczy?


jeśli masz odpowiednie narzędzia i będziesz postępował wg instrukcji to pownieneś sobie poradzic :)

sory nie doczytalem aukci jednak nie ma głowicy ;p a tak naprawde jeli będziesz wszystko robil powoli i starnnie to dasz rade

niezły kolega za 300zł chce pomóc xD pogratulować
:arrow: ale przeczytaj jakieś poradniki żebyś wiedział co i jak wygląda i razem z instrukcja powinieneś sobie poradzić

A jest taka możliwość że rozwale ten cylinder jak źle zamontuje? Czy po prostu po złym zamontowaniu nie odpali a później będę mógł bo ponownie montować ?

Podobno wiele uszkodzeń cylindrów bierze się od złego zamontowania więc to nie jest pocieszająca myśl dla ciebie. Przez zły montaż może nawet się zatrzeć :-/

powiem ci ze najtrudniej będzie załozyc łancuszek i ustwic zaplon a z resztasobie poradzisz:]

noras093 napisał:

ustwic zaplon


przecież cdi jest :mrgreen:

poczytaj sobie trochę poradników w necie i skompletuj odpowiednie narzędzia i jazda
powoli i konsekfentnie ;)

kalin309 napisał:

przecież cdi jest :mrgreen:


cdi to moduł zapłonowy a nie zapłon
zapłon jest na magnecie ;-)

norasowi chyba chodziło o zawory xD

no o zawory i o lancuszek :PP i jeden zabek przeskoczysz i nie odpali :P:D

dwa ząbki przeskoczą i zawory pokrzywią się :slight_smile: ale nie serio teraz wszystko napisane będzie w instrukcji jak co regulowac a dla ciebie rada … zanim zabierzesz się do roboty pożądnie umyj silnik zeby syfu nie bylo i zawsze rób tak żeby bylo jak najczyściej,
2. dobrze zakładaj blokade sforznia ( będziesz wiedział co to jest po instrukcji) tzn. nie zginaj go zeby wlozyc bo wypadnie i zniszczy cylinder, to jest takiego rodzaju sprężyna
3.nie wciskaj tłoka na siłe , wszystko rób powolutku i patrz co robisz to nie popełnisz pomyłki

4. stara zasada mówi “nie smarujesz to nie jedziesz” :D:D:D wiec przy montażu tłoka posmaruj cyliner i tłok trochę oleje to pujdzie łatwiej