CYLEK zatarty!

Witam
Mam pytanko dotyczące zatartego cylindra.
Bo kupuje silnik używany tylko ze ma zatarty cylinder i nie wiem co będzie lepsze kupić nowy cylinder i tłok czy dać cylinder do szlifu i nowy tłok?

PROSZÊ O POMOC!
Z GÓRY DZIÊKUJE I POZDR.

Taniej będzie zrobić szlifa… Chyba, że chcesz włożyć np cylinder 70 :stuck_out_tongue:

Zależy czy w tym silniku jest aluminiowy czy żeliwny cylinder i jak bardzo jest zatarty

To jest silnik od piaggio nrg lc 98r a cylinder i jest oryginalny

wiec oddaj do szlifu, tak będzie najlepiej :slight_smile:

ok kupie tłok vertex a cylinder do szlifu i będzie git:)

Szlif kosztuje około 50 zł, ode mnie za tłok chcieli 120 zł

Patrico napisał:

Szlif kosztuje około 50 zł, ode mnie za tłok chcieli 120 zł


jak vertexa to nie duzo ;-)

ja placilem 160zł za tłok antheny ;]

Ja przy piaggi AC dalem stary cylinder dos erwisu a dostalem spowrotem inny cylinder po szlifie i z nowym tlukiem vertex za 150zl ;]

daniexx333 napisał:

Ja przy piaggi AC dalem stary cylinder dos erwisu a dostalem spowrotem inny cylinder po szlifie i z nowym tlukiem vertex za 150zl ;]



TO jakiś renomowany zakład. Dajesz jeden cylek, dostajesz inny.

A gdybym dał oryginał i dali by mi jakąś lipę? To coś