Witam
Mam pytanko dotyczące zatartego cylindra.
Bo kupuje silnik używany tylko ze ma zatarty cylinder i nie wiem co będzie lepsze kupić nowy cylinder i tłok czy dać cylinder do szlifu i nowy tłok?
PROSZÊ O POMOC!
Z GÓRY DZIÊKUJE I POZDR.
Taniej będzie zrobić szlifa… Chyba, że chcesz włożyć np cylinder 70
Zależy czy w tym silniku jest aluminiowy czy żeliwny cylinder i jak bardzo jest zatarty
To jest silnik od piaggio nrg lc 98r a cylinder i jest oryginalny
wiec oddaj do szlifu, tak będzie najlepiej
ok kupie tłok vertex a cylinder do szlifu i będzie git:)
Szlif kosztuje około 50 zł, ode mnie za tłok chcieli 120 zł
Patrico napisał:
Szlif kosztuje około 50 zł, ode mnie za tłok chcieli 120 zł
jak vertexa to nie duzo ;-)
ja placilem 160zł za tłok antheny ;]
Ja przy piaggi AC dalem stary cylinder dos erwisu a dostalem spowrotem inny cylinder po szlifie i z nowym tlukiem vertex za 150zl ;]
daniexx333 napisał:
Ja przy piaggi AC dalem stary cylinder dos erwisu a dostalem spowrotem inny cylinder po szlifie i z nowym tlukiem vertex za 150zl ;]
TO jakiś renomowany zakład. Dajesz jeden cylek, dostajesz inny.
A gdybym dał oryginał i dali by mi jakąś lipę? To coś