na streetrace70 miałem 19mm gaźnik i dysze max 75. Na każdej większej go zalewało. No i kolor świecy do sprawdzenia. Powinna być beżowa (kawa z mlekiem). Ani biała ani czarna.
Inna sprawa że kupiłes wynalazka. Ten 21mm gaźnik , ta spręzyna STRONG i kilkainnych rzeczy tam są mocno na wyrost. A wynalazki bywają różne - róznie poskładane i w róznym stanie. Co sprzedający ci naopowiadał o stanie skutera i takich przyczynach przerywania?
Bo jak nic lub ty nic nie wiesz to cie czeka kompletna rewizja tego wynalazka - od przerwy na świecy po pomiar kompresji.
Mieszanke sam robisz czy sam gaźnik miesza bo ma zbiornik i dozownik?
mieszanke robie sam tak kazal mi poprzedni wlasciciel
generalnie dzis go odpalilem i okazalo sie ze jesli da mu sie w opor z miejsca to zaczyna przerywac natomiast jesli stopniowo “reguluje manetkak” wkreca sie i jedzie jakos aczkolwiek mysle ze moglby sie krecic wyzej …
Za duża dysza, za duży gaźnik. Do 70cc przy gaźniku 17.5 dysza ok 85 przy gaźniku 19 dysza ok. 80
Ty masz wielki gaźnik jak do 125-150cc a nawet obsłuży większe cylindry. Nie dziwne, że go zalewa nadmiarem paliwa.
Albo zwiększ przepływ powietrza przez filtr powietrza albo zmniejsz dyszę. W ramach ciekawostki możesz zdjąć filtr powietrza i wtedy zobaczysz jak się zachowuje silnik. Zdejmując filtr powietrza dopuszczasz więcej powietrza i sprawiasz, że mieszanka paliwowo-powietrzna przesuwa się bardziej w stronę prawidłowej. Powinien więc pracować nieco lepiej i nie dusić się. Ja bym zdecydowanie zmniejszył gaźnik bo na takim byku ten cylinderek będzie ciężko ogarnąć.