Jestem posiadaczem czarnego Junaka 901 mam na liczniku przejechane 500 km. Od pewnego czasu zauważyłem znaczny spadek mocy. Jadąc na prostej drodze na 3 biegu licznik pokazywał 70km/h i więcej mógł pociągnąć. Na 4 nagle spadają obroty i traci moc myśle że to wina blokady.
Ale po przeglądzie jakby zaczął zamulać też na trójce teraz jedzie na 3 biegu 60 i trochę powyżej. Biegi tak <wyraźnie> nie wskakują jak wcześniej. Podejrzewam że to źle wyregulowane zawory jeśli to jest to to chciałbym się zapytać czy można podczas okresu gwarancji wyregulować je na własną ręke. Jeśli to nie to proszę o rade jak temu zaradzić.
ZA POMOC Z GÓRY DZIĘKUJĘ
Myślę, ze kwestie samodzielnych regulacji nie wpłyną na utratę gwarancji, o ile nie doprowadzą one do uszkodzeń silnika.
Niepokojące jest to, że pojawiły się problemy z biegami. Ja na Twoim miejscu oddał bym z powrotem do serwisu i konsekwentnie domagał się usunięcia usterki.
Napisz proszę, czy w Junaku zmieniłeś cylinder na większy? Bo trudno uwierzyć, by zablokowany jechał ponad 70km/h. Jeśli tak, to kto wymieniał, serwis, czy Ty?
70km/h przy jakich obrotach? To jest docieranie motoroweru? :)
Coś mi się wydaje że sam sobie go psujesz... do serwisu