Co zrobić, żeby skuter miał większy zryw i palił gume

Nie wiem co zrobić, żeby skuter miał zrywa i w ogóle żeby ruszać bez obciążenia?? Chciałbym żeby mi pali gule i miał lepszy start.

wymieć wario sprzęgło i tłumik powinno sporo da, a je jeśli masz sporo kasy to wsadź cylinder 70 i po problemie

mysle ze to trochę drogocenne rzeczy…
wedlug mnie wystarczyly by lżejsze rolki;)

Mccrazy, masz racje rolki powinny załatwić sprawe tylko napiszcie mi jeszcze jakie rolki będą dobre :-? :?: :?: :?: :idea:

lżejszych niz 1g od seryjnych lepiej nie dawaj.

a co do palenia gumy to kładziesz się na kierownicy wciskasz przedni hebel udami ściskasz tył lekko unosisz i dajesz gaz :stuck_out_tongue:
i na seryjnej apce gume łatwo jest pali :slight_smile: liczy się technika :slight_smile:

sorry, ale nie chcę zakładać nowego tematu, mam chinola 4T seryjnego i mam w nim rolki 10g :shock: dobre byłyby 5g? dodam, że blokad nie miałem tylko właśnie, że te rolki ciężkie że ch… i w ogóle się na obroty nie wkręca :-/

z 10 na 5??? :shock: ojej nie rob tego bo nic nie zyskasz będzie tylko wyl.

teraz to on nie ciągnie :-/ straszna lipa jest, a z tego co mi wiadomo, to w mojej serii chińczyka właśnie to pomaga. muła ma strasznego, a dopiero po przekroczeniu 65 ma torpedę, czyli prawie w ogóle :-/

kup sobie minarelli horizontal Lc i będzie po problemie :stuck_out_tongue:

nie no super plan Motomaster, tylko że za rok już będzie prawko i przesiadka, więc nie będę w tego “made in china” kasy ładował :wink:

m ialem chinola wczesniej 4 t i spokojnie nim palilem gume tylko sei robi tak jak mowi corey93,

[ Dodano: 2008-11-19, 16:35 ]
vaporka

A więc tak:
Co do palenia gumy to najgorszym syfem da się spalić, mniej więcej tak jak napisał corey93 czyli - naciśnąć na maksa przedni hamulec, docisnąć całym ciężarem ciała skuter do przodu na przednie widełki, lekko podnieść skuter za pomocą nóg i coś Przekręcić na maksa manetkę gazu…:wink:


Co do zrywu, no to tutaj jest wiele do dyskusji, ale tak po skrócie:
!! - Skuter musi być odblokowany, bo bez sensu tuningować z blokadami ,szczególnie na module (obroty) jak jest…
O przyśpieszeniu decydują rolki , im lżejsze tym będziesz miał lepszego kopa, możesz nawet dać 2g i Ci na seryjniaku(może) pójdzie na koło^^.
O przyśpieszeniu też decydują sprężyki na sprzęgle , im twardsze tym sprzęgło dłużej czyma pasek na wysokich obrotach z czym równa się lepsze przyśpieszenie.

Jeżeli już jest jakiś fundusz do dyspozycji to:
Istotą dobrego startu jest - SPRZÊGIEŁKO:p.
Dobre sportowe sprzęgło i masz fajny start.
W 2T skuterach, oczywiście podstawą tuningu jest sportowy tłumik, daje i przyśpieszenia i prędkości , skuter dzięki niemu potem ma lepsze efekty po wymianie innych części(Na przyszłość nie polecam LV bo to przereklamowany tłumik…kumpel ma).
Następnie trzeba pomyśleć o wariatorze, działa podobnie jak tłumik jeżeli chodzi o plusy po kupnie, tylko że on głównie pomaga zyskać lepszy efekt z ogólnego kształtu tuningu, no i oczywiście przyśpieszenie!

Jak już te rzeczy się ma i jeszcze nam mało, no to tutaj zaczynamy zabawe z cylindrami:P
Po pierwsze musimy mieć dobry mocny wał , aby bez zmartwień jeździć na 70teczce.
No a kwestia wyboru cylindra to już zależy ile chcesz jeździć, wiadomo że na 70tce Sport więcej pojeździsz niż na Racingu, ale będzie słabszy,wiadomo.
No i tam te dysze,króćce i te bzdety to kwestia już dopracowań i końcówek tuningu.

No i jeszcze jedna ważna rzecz, bardzo opłacalne jest tuningowanie “chłodzenia” skutera, szczególnie jak jest chłodzony powietrzem. Dzięki temu dłużej będzie można jeździć na tuningowanym skuterze, a nie że za 15min się zgrzeje i dość że osiągi i przyśp. spadnie na mocno zagrzanym skucie, to jeszcze ryzykujemy pożegnaniem z tłoczkiem ,pierścioneczkiem itd. :stuck_out_tongue:

Pozdrawiam
DesiRe ;))

czyli przerobka chlodzenia z ac na lc

DesiRe napisał:

O przyśpieszeniu decydują rolki , im lżejsze tym będziesz miał lepszego kopa, możesz nawet dać 2g i Ci na seryjniaku(może) pójdzie na koło^^.


Da mu ktoś banaż?


@topic
a jak Twoja sr chodzić? Czy jadąc na full manetce ma ciągle full obroty? Jeśli nie to pokuś się o trochę lżejsze rolki.




magnus-rider, ReKoRd
Nie róbcie off top, jak macie jakieś problemy to załóżcie nowy topic.

DesiRe napisał/a:
O przyśpieszeniu decydują rolki , im lżejsze tym będziesz miał lepszego kopa, możesz nawet dać 2g i Ci na seryjniaku(może) pójdzie na koło^^.



Pierw sprawdź a potem pierdol głupoty zobacz czy ci w ogóle skuter ruszy hahahah.

Palić gume rotfl poproś sobie kumpla żeby ci dupę podniósł

corey93 napisał:

lżejszych niz 1g od seryjnych lepiej nie dawaj.



Czemu? ja mam generic Xor i z (chyba) 5,5g chcialem przejśc na 3,5g.... mam oryg wario.
Jesli nie można to co się moze stac?
:-)