Nie wiem co zrobić, żeby skuter miał zrywa i w ogóle żeby ruszać bez obciążenia?? Chciałbym żeby mi pali gule i miał lepszy start.
wymieć wario sprzęgło i tłumik powinno sporo da, a je jeśli masz sporo kasy to wsadź cylinder 70 i po problemie
mysle ze to trochę drogocenne rzeczy…
wedlug mnie wystarczyly by lżejsze rolki;)
Mccrazy, masz racje rolki powinny załatwić sprawe tylko napiszcie mi jeszcze jakie rolki będą dobre :-? :?: :?: :?: :idea:
lżejszych niz 1g od seryjnych lepiej nie dawaj.
a co do palenia gumy to kładziesz się na kierownicy wciskasz przedni hebel udami ściskasz tył lekko unosisz i dajesz gaz
i na seryjnej apce gume łatwo jest pali liczy się technika
sorry, ale nie chcę zakładać nowego tematu, mam chinola 4T seryjnego i mam w nim rolki 10g :shock: dobre byłyby 5g? dodam, że blokad nie miałem tylko właśnie, że te rolki ciężkie że ch… i w ogóle się na obroty nie wkręca :-/
z 10 na 5??? :shock: ojej nie rob tego bo nic nie zyskasz będzie tylko wyl.
teraz to on nie ciągnie :-/ straszna lipa jest, a z tego co mi wiadomo, to w mojej serii chińczyka właśnie to pomaga. muła ma strasznego, a dopiero po przekroczeniu 65 ma torpedę, czyli prawie w ogóle :-/
kup sobie minarelli horizontal Lc i będzie po problemie
nie no super plan Motomaster, tylko że za rok już będzie prawko i przesiadka, więc nie będę w tego “made in china” kasy ładował
m ialem chinola wczesniej 4 t i spokojnie nim palilem gume tylko sei robi tak jak mowi corey93,
[ Dodano: 2008-11-19, 16:35 ]
vaporka
A więc tak:
Co do palenia gumy to najgorszym syfem da się spalić, mniej więcej tak jak napisał corey93 czyli - naciśnąć na maksa przedni hamulec, docisnąć całym ciężarem ciała skuter do przodu na przednie widełki, lekko podnieść skuter za pomocą nóg i coś Przekręcić na maksa manetkę gazu…
Co do zrywu, no to tutaj jest wiele do dyskusji, ale tak po skrócie:
!! - Skuter musi być odblokowany, bo bez sensu tuningować z blokadami ,szczególnie na module (obroty) jak jest…
O przyśpieszeniu decydują rolki , im lżejsze tym będziesz miał lepszego kopa, możesz nawet dać 2g i Ci na seryjniaku(może) pójdzie na koło^^.
O przyśpieszeniu też decydują sprężyki na sprzęgle , im twardsze tym sprzęgło dłużej czyma pasek na wysokich obrotach z czym równa się lepsze przyśpieszenie.
Jeżeli już jest jakiś fundusz do dyspozycji to:
Istotą dobrego startu jest - SPRZÊGIEŁKO:p.
Dobre sportowe sprzęgło i masz fajny start.
W 2T skuterach, oczywiście podstawą tuningu jest sportowy tłumik, daje i przyśpieszenia i prędkości , skuter dzięki niemu potem ma lepsze efekty po wymianie innych części(Na przyszłość nie polecam LV bo to przereklamowany tłumik…kumpel ma).
Następnie trzeba pomyśleć o wariatorze, działa podobnie jak tłumik jeżeli chodzi o plusy po kupnie, tylko że on głównie pomaga zyskać lepszy efekt z ogólnego kształtu tuningu, no i oczywiście przyśpieszenie!
Jak już te rzeczy się ma i jeszcze nam mało, no to tutaj zaczynamy zabawe z cylindrami:P
Po pierwsze musimy mieć dobry mocny wał , aby bez zmartwień jeździć na 70teczce.
No a kwestia wyboru cylindra to już zależy ile chcesz jeździć, wiadomo że na 70tce Sport więcej pojeździsz niż na Racingu, ale będzie słabszy,wiadomo.
No i tam te dysze,króćce i te bzdety to kwestia już dopracowań i końcówek tuningu.
No i jeszcze jedna ważna rzecz, bardzo opłacalne jest tuningowanie “chłodzenia” skutera, szczególnie jak jest chłodzony powietrzem. Dzięki temu dłużej będzie można jeździć na tuningowanym skuterze, a nie że za 15min się zgrzeje i dość że osiągi i przyśp. spadnie na mocno zagrzanym skucie, to jeszcze ryzykujemy pożegnaniem z tłoczkiem ,pierścioneczkiem itd.
Pozdrawiam
DesiRe ;))
czyli przerobka chlodzenia z ac na lc
DesiRe napisał:
O przyśpieszeniu decydują rolki , im lżejsze tym będziesz miał lepszego kopa, możesz nawet dać 2g i Ci na seryjniaku(może) pójdzie na koło^^.
Da mu ktoś banaż?
@topic
a jak Twoja sr chodzić? Czy jadąc na full manetce ma ciągle full obroty? Jeśli nie to pokuś się o trochę lżejsze rolki.
magnus-rider, ReKoRd
Nie róbcie off top, jak macie jakieś problemy to załóżcie nowy topic.
DesiRe napisał/a:
O przyśpieszeniu decydują rolki , im lżejsze tym będziesz miał lepszego kopa, możesz nawet dać 2g i Ci na seryjniaku(może) pójdzie na koło^^.
Pierw sprawdź a potem pierdol głupoty zobacz czy ci w ogóle skuter ruszy hahahah.
Palić gume rotfl poproś sobie kumpla żeby ci dupę podniósł
corey93 napisał:
lżejszych niz 1g od seryjnych lepiej nie dawaj.
Czemu? ja mam generic Xor i z (chyba) 5,5g chcialem przejśc na 3,5g.... mam oryg wario.
Jesli nie można to co się moze stac?
:-)