Witam! Posiadam skuter rex 50 2t i próbuje z niego wycisnąć lepsze osiągi lecz brak mi już pomysłów.
Gdy kupiłem skuter jechał jakies max 30km/h zmieniłem pasek na nowy i jechał 45km/h.
Następnie postanowiłem go odblokować wymieniłem filtr paliwa na większy i dyszę główną z 50 na 76, kupiłem filtr stożkowy, kupiłem odblokowany moduł zapłonowy, odblokowałem króciec (wyciągłem blaszkę z krócca sącego) po czym wyregulowałem gaźnik dzięki tym rzeczą skuter jedzie 50km/h. Jak nim jadę to czuć taki przerywany impuls. Na koniec dodam że skuter ma przejechane 11 500km. Czy wymiana wariatora rolek i ślizgaczy coś da?
a może cylinder jest zużyty i nie ma mocy
Dzięki za pomoc! Jednak to cylinder nie jest bo czytałem że cylka zmienia się po 20tys km, moc ma tylko, albo jest ukryta blokada jakaś albo coś z układem napędowym postaram się odblokować tłumik jak przyjdzie drut do spawarki o ile to coś da.
nie interesuje mnie co czytałes i co sobie optymistycznie założyłeś.
To tak jakbyś założył że wypadek ma sie co 25 tys km wiec skoro zrobiłeś dopiero 11 tys to jutro nie przywalisz. Nie ma tak.
Skoro nie jedzie to sprawdzasz wszystko po kolei a nie czynisz jakieś założenie że “to powinno być ok” wiec nie sprawdzasz.
Masz zrobione 11 tys chinolem i cylinder na 100% zasługuje już na przyjrzenie mu sie