Co z tym silnikiem znow zatarty

Witam a wiec tak posiadam w swoim motorku silnik min hor i po swapie zatarlem jeden cylinder wiec szlif i tlok vertexa myslalem ze to juz inwestycja na dlugi czas - mylilem się zatarty po 5 dniach wiec jeszcze raz szlif i nowy tlok i wsadzilem tez vertexa zrobilem 300 km i dzis jade sobie i zaczela mi się odkrecac nakretka na wale wiec zgasilem zeby nie rozwalic waria i dolecialem z gorki pod dom dokrecilem zlozylem i chce palic a tu nii ciula nie chce zapalic magluje swieca ta inna dalej nic odkrecilem tłumik i moim oczom ukazal się widok zatartego tloka wyrwana szpara pomiędzy pierscieniami. Co dziwne 2 raz w tym samym miejscu pekl co poprzedni co jest powodem tych zatarc ? bo to drogi interes dokladac i dokladac [/code]

Możliwe że korbowód masz krzywy

hmm ale tak ostro krzywy dziwne bo wymienialem lozyska na wale to wszystko wydawało się okej

coś musiałeś źle składać bo samo od siebie się nie zaciera nic

albo pierścienie nie weszły na te zaczepy swoje, albo gładź cylindra jest jakaś pofałdowana, albo pierścienie wsadziłeś na tłok na odwrót bo jak wiemy pierścienie mają kształt trochę taki trapezowaty więc nie można wsadzić ich “do góry nogami”

no kurde sory ale ostatnio skladal mi mechanik z 20 stazem widzielm jak skladal i dobrze skladal ja wczesniej tez pierscienie siędzaily jak trzeba i wszystko okej strzalka do wydechu tlok byl wsadzony ale chyba cos z cylkiem bo zawsze w tym samym miejscu tloka

[ Dodano: 23-08-2009, 09:46 ]
a mam pytanie czy to moze byc wina walu ?

tak. Jesli jest krzywy wal lub sam korbowod to moze… Mi 2 tloki się zajechaly przez duzy luz na wale czyli wymiana lozysk

ale tu problem bo wal byl troszkę podszczerbiony pod lozyskami ktore wymienilem na skf teflon


wiec jaka wasza diagnoza ?

sciagnij cylinder i sprawdź luzy na korbowodzie i na lozyskach walu … jak będziesz mial luzy to wal do regeneracji

NO MOZE ZA BARDZO DAJESZ W PIZDę
:d

[ Dodano: 28-08-2009, 21:27 ]
TAK JAK JA MIALEMO DO SAMO NIE DODCIERALEM WOGOLE I NASYEPNYEGO CYLKA ZAJEBEISICE DODARALEM I NARAZIE CHODZ KOLO 900 KM

f12,
po 1. nie pisz wszystkiego wielkimi literami
po 2. pisz po polsku
po 3. nawet jakby nie docierał to cylinder by przejechał grubo ponad 300km.

Może po prostu źle coś poskładałeś jak sam to robiłeś i masz tego skutki, najlepiej oddawać do kogoś kto już ma wprawe w tym i ogarnia co nieco :wink: Dokładasz te +/- 100zł ale masz pewność że wszystko jest git majonez :wink:

Veis napisał:

Może po prostu źle coś poskładałeś jak sam to robiłeś i masz tego skutki, najlepiej oddawać do kogoś kto już ma wprawe w tym i ogarnia co nieco ;) Dokładasz te +/- 100zł ale masz pewność że wszystko jest git majonez ;)



A ty może po prostu byś czytał wszystkie postył? Przecież napisal ze mu składał mechanik :573: :573:



Na pewno coś z wałem jest nie tak

To może taki zaje*isty mechanik ;] znam jednego takiego 2 miesiące składał koleszce skuter i wraz źle złożył, pierścienie pękały czy cuś, oddał do innego 2 dni i mu wszystko git złożył :wink:

o ile dobrze pamietam to skuter zlozony z części dobrych nawet przez laika zawsze będzie dzialal dobrze ( w grę nie wchodzą uszkodzenia spowodowane niewiedzą lub niedbalstwem) , znam multum ludzi którzy przyjeżdzą do mnie żeby im zrobić coś z niczego tz. żeby skuter jechał 20km więcej … ok nie ma sprawy ale to działa max 2-3 dni.
jeżeli silnik był składany z nowych części , był skręcony porządnie w czystych warunkach to nie ma panowie prawa się nic posypać :mrgreen:
sprawdź luzy na łożysku korbowodu markez12