Mam pewien dylemat. Pomożecie mi? Mam dwa tygodnie na zdecydowanie się jaki motorower wybrać. Od początku patrzałem tylko na szosowo-turystyczne.
Zastanawiam się nad:
Barton Fighter 50 http://www.barton-motors.pl/images/page/oferta/fighter/barton_motors_fighter_1_b.jpg ok. 3199 zł Romet Zetka 50 http://www.mototrend.pl/allegro/romet/ZETKA_50__0s.jpg (wole czarną wersje ale nie ma żadnego zdjęcia z profilu) ok. 4000 zł Benzer Shaft 50 http://www.blackduck.pl/files/Benzer-Shaft-Czerwony.jpg (wole czarną wersje ale nie ma żadnego zdjęcia z profilu) ok. 3329 zł Leone Diavolo 50 by Keeway http://skuter.net/2012/03/diavolo/02.jpg (nie patrzeć na plastiki tylko na kształt bo ten jest powystawowy) ok. 3599zł Benzer Aston 50 http://www.blackduck.pl/files/Benzer-Aston-bok-prawy.jpg (wole czarną wersje ale nie ma żadnego zdjęcia z profilu) ok. 3499
Co wybrać? Jeżeli ktoś chce mi pomóc musi za argumentować swoją wypowiedź. Które wygodniejsze, które nie muli we dwóch, które najszybsze, które najlepiej wykonane, które mniej awaryjne .. itd
Najbardziej podoba mi się zetka potem leone następnie fighter kolejne to aston i na końcu shaft.. Wygląd jednak to nie wszystko. Zetka ma pionowy silnik więc jest o wiele wytrzymalszy. Jest niestety przez to słabszy w mocy. Reszta tych motorków ma poziomy silnik..
Trzeba też wziąć pod uwagę, że zetka jest najdroższa. :] No i też to, że Keeway jest jednak już markową firmą nie byle jaką chińską więc ich wyrób powinien być dobrej jakości. :]
Mam pewien dylemat. Pomożecie mi? Mam dwa tygodnie na zdecydowanie się jaki motorower wybrać. Od początku patrzałem tylko na szosowo-turystyczne. Zastanawiam się nad: Barton Fighter 50 http://www.barton-motors.pl/images/page/oferta/fighter/barton_motors_fighter_1_b.jpg ok. 3199 zł Romet Zetka 50 http://www.mototrend.pl/allegro/romet/ZETKA_50__0s.jpg (wole czarną wersje ale nie ma żadnego zdjęcia z profilu) ok. 4000 zł Benzer Shaft 50 http://www.blackduck.pl/files/Benzer-Shaft-Czerwony.jpg (wole czarną wersje ale nie ma żadnego zdjęcia z profilu) ok. 3329 zł Leone Diavolo 50 by Keeway http://skuter.net/2012/03/diavolo/02.jpg (nie patrzeć na plastiki tylko na kształt bo ten jest powystawowy) ok. 3599zł Benzer Aston 50 http://www.blackduck.pl/files/Benzer-Aston-bok-prawy.jpg (wole czarną wersje ale nie ma żadnego zdjęcia z profilu) ok. 3499 Co wybrać? Jeżeli ktoś chce mi pomóc musi za argumentować swoją wypowiedź. Które wygodniejsze, które nie muli we dwóch, które najszybsze, które najlepiej wykonane, które mniej awaryjne .. itd Najbardziej podoba mi się zetka potem leone następnie fighter kolejne to aston i na końcu shaft.. Wygląd jednak to nie wszystko. Zetka ma pionowy silnik więc jest o wiele wytrzymalszy. Jest niestety przez to słabszy w mocy. Reszta tych motorków ma poziomy silnik.. Trzeba też wziąć pod uwagę, że zetka jest najdroższa. :] No i też to, że Keeway jest jednak już markową firmą nie byle jaką chińską więc ich wyrób powinien być dobrej jakości. :] Więc proszę o pomoc w dokonaniu wyboru. :]
Kolego, czy Ty którykolwiek z tych motorowerów widziałeś na żywo albo siedziałeś na którymś?
No, właśnie nie. W tym tygodniu wybiorę się do paru dealer'ów żeby zobaczyć trochę jak to jest na żywo. A czemu pytasz? Pytam co jest lepsze, co mi polecacie.. :p
Fajnie, ale ja podałem jakie mnie interesują.. Nie było tam Junaka..
Jeśli nawet - to nie wiem czy Junak nie ma jakiejś dziwnej skrzyni biegów (chodzi o wrzucanie poszczególnych przełożeń).
A pytam się o to czy siedziałeś na którymś z tych motorowerów ponieważ sam kiedyś przymierzałem się do zakupu jednego z nich, po sprawdzeniu jak się na nich siedzi okazało się, że połowa jest po prostu za mała jak na mój wzrost (183cm). Albo nogami waliłem w kierownicę albo kolanami prawie dotykałem ziemi :)
Pamiętam, że np. Barton Fighter był bardzo mały a np. Benzer Aston już był w sam raz...
Polecam ci Bartona Fightera, ale poczytaj jeszcze na różnych forach o silnikach i awaryjności i przymierz się do niego bo wydać taką kasę i nie czuć wygody podczas jazdy to trochę lipa.
Fighterem jeździ kolega ma przejechane coś około 2000. Żadnej usterki, kiedy pierwszy raz nim jeździłem odrazu wyczułem sprzęgło i biegi wchodziły łatwo i przyjemnie, design też ma fajny. O innych się nie wypowiem bo nie miałem styczności.