Witam ,jestem posiadaczem chińskiego skutera.Po przerwie zimowej nie chciał odpalić kręci ,ale odpalić nie chciał.W końcu doszedłem do tego ,że nie dostaje paliwa.Pod bakiem paliwa jest dziwna część(patrz obrazki) ,z której idą 2 wężyki.Pierwszy (krótszy patrz zdjęcia ) idzie do filtra i pózniej jego przedłużenie idzie do chyba gażnika(w ogóle się nie znam na mechanice),Drugi (dłuższy) idzie odrazu do rzekomego gażnika.Z tego co wiem z tego krótszego węzyka powinno lecieć sporym strumieniem paliwo natomiast nie leciało wcale ,gdy dmuchałem bylo słychać powietrze w baku ale paliwo nadal nie leciało lub ewentualnie co jakiś czas coś tak kapło.Ten jakby biały filter ,który jest na zdjeciu był w tej cześći jakbyco.Gdy dmucham w krótki wężyk ,z którego powinno leciec paliwo w już rozkreconej częśći z drugiej strony wylatywało powietrze jednak dmuchając z drugiej strony ,z strony ,gdzie leci paliwo z baku do filtra, powietrze nie leci, może tym drugi wężykiem ale też licho.Tutaj kłaniają sie moje pytanka: 1)Co to część? 2) Czy jest zepsuta i to przez nia paliwo nie leci dalej tj,do filtra 3)Czy kupno nowej części załatwi sprawę
to jest kranik paliwa. Podciśnieniowy oznacza to że żeby leciało paliwo to wężyku sterującym (cieńszy z gaźnika lub króćca dolotowego) ma byc podciśnienie. CZyli trzeba zassać a nie dmuchać.
Wombacie, zassać to można sobie... manuala z neta i nawet stos innych przydatnych i zupełnie nieprzydatnych informacji np. w plikach pdf. :-) I mamy tutaj kolejnego utracjusza co sobie był postawił chińskiego popylacza na tę... bardzo długą i jakże mroźną zimę i teraz się *głowi w pień* ocb. Już możemy planować terminy polowania na kolejne... Rogasie z Doliny Roztoki. :P - http://www.skuterowo.com/jak-spuscic-paliwo-z-baku-na-zime-czy-nalezy-spuszczac-benzyne/
Faktycznie, ani dany artykuł, ani wpisy pod nim nie rozwiązują twojego problemu. - Zapytam wprost: Masz jeszcze tatę? Wujka? Dziadka? Kumatego kolegę z GB (czytaj. gimbaza) ?
Tata mi pomagał ,ale on się na tym zabardzo nie zna bo wiesz to chińskie nie wiadomo co tam jest,ale on właśnie mówi ,że z tego wężyka co idzie do filitra powinno leciec paliwo non stop a nie leci
paliwo z niego powinno lecieć wtedy I TYLKO WTEDY kiedy ty albo układ dolotowy silnika SSIE na wężyku sterującym. Tam ma być PODCIŚNIENIE a nie dmuchanie w niego. To ssanie to nie jest zasysanie paliwa a tylko sterowanie "klapką" która puści paliwo z wężyka ze zbiornika do wężyka gaźnika. A filtr najlepiej jakby był pomiędzy zbiornikiem a zaworem podciśnieniowym a nie za nim. Dzieki temu kiedy gasisz silnik i znika podciśnienie z dolotu kranik zamyka dopływ benzyny do gaźnika. Więc na kolana, bierz do dzioba i posysaj. Tata niech sie nie mądrali że to chińskie bo japońskie włoskie i niemieckie działają na dokładnie tej samej zasadzie. Tata sie po prostu nie zna.
" Więc na kolana, bierz do dzioba i posysaj." Z tego rozumiem ,że zamiast dmuchać mam trochę possać skuter odpali,ale wole sie upewnić bo jak mam to wkładać i wykładać to sie nieźle wkurze