Co sądzicie o tym cylku.

Witam, mam dylemat.

Co sądzicie o tym cylku:
http://moto.allegro.pl/item602384991_cylinder_power_force_honda_tact_vision_peugeot_st.html

Liczę na wasze opinie, moc, żywotność itp.

Czy muszę wymieniać wał na wzmocniony? Czy muszę wstawić większy gaźnik itp.

Z góry dzięki.

Według mnie cena mówi za siebie.

strata kasy!

To co możecie polecić? Za rozsądną kasę żebym nie musiał zmieniać póki co wału i gaźnika.

idź się napić z kumplami za tą kasę przynajmniej się zabawicie a tu stracisz kasę tylko.
dozbieraj i kup coś lepszego albo za cenę tego cylka kup inną część.
Jeśli chcesz cylinder 70ccm to polecam Ci malossi sport 70, na seryjnym wale trochę pojeździsz bo nie jest znów taki mocny

Cylek muszę kupić bo ten co mam się przetarł.

Co polecicie?

ludzie ile razy można wam mówić, czemu za każdym razem pytacie się o to gówno z allegro , nie ma ,TANIEGO TUNIGU" ,

A co powiecie o Airsalu?

Ten z allegro to shit. Airsal ma bardzo dobre cylki, tylko zależny jeszcze jaki model.

Cylinder jaki kupuje to Airsal Racing 70cc.

Moje kolejne pytania to: czy standardowy gaźnik wystarczy, czy seryjny wydech da radę, czy seryjny nowy wał także się sprawdzi itp.

Patrico napisał:

Cylinder jaki kupuje to Airsal Racing 70cc.




Wszystko ładnie pięknie, ale:

-jest to cylinder aluminiowy (nie zrobisz już szlifu :-/ )

Cylek klasy rancing:
-konieczna wymiana wału (bo seryjny to chwila i się posypie)
-konieczna wymiana gaźnika na 17,5, a najlepiej to 19 :-)
-dość krótka żywotność cylka (rancing)
-do tej klasy cylka potrzeba już dobrego wydechu (coś typu RS, Yasuni R itp)

+mooooc

Innymi słowy: DARUJ SOBIE TEN CYLEK! ;-)

revo_70, co ty za bzdury PISZESZ jest to cylinder sportowy, a właściwie mid race!!

Wszystko jakiś czas to pociągnie ale wiesz będzie różnica jak założysz sportowe części :slight_smile:

hah revo chyba nie do końa wiesz co to za cylinder :slight_smile: Dokładnie tak jak powiedział siwyfact :slight_smile: Mid race cos ala sport pro od stage6. Sam się zastanawiam czy nie wziąć go do siebie :slight_smile: bo kosztuje 450 zł :slight_smile: Mocy super to na nim nie będziesz miał bez gaźnika i wydechu za bardzo:) Wał to juz inna sprawa. Jak nowy to powinien wytrzymac chodz nie recze:) W sensię walnać moze korba:)

A to sorka :-/ mój błąd :-?

Myślałem że to cylinder klasy rancing :stuck_out_tongue: