Co sądzicie o Jog'u?

Jak w temacie, co sadzicie o jogu?

np. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1007986

Jog fajny skuterek i martkowy bo to Yamaha. Jeszcze widzę ze RR to bardzo dobrze. Duzo części do niego będzie tuningowych i seryjnych. Jak masz okazje to bierz. Nie będziesz na pewno narzekal ;]

rozmawialem z markiem szkopkiem i on poleca bo sam ma, ale nieźle nim na gumie jezdzi

[ Dodano: 2008-11-01, 10:37 ]
no i wersje rr bym chcial

Jak się nie myle to jest ten sam silnik co w roxie??

Miałem- polecam. Ten sam silnik, nie miałem z nim praktycznie problemów, lekki, mały (może trochę za mały), wygodna kanapa, zawieszenie trochę twarde szczególnie z przodu, duży schowek, niewiele palił, dla mnie jakieś 3,5l/100km max. jakis sport. tłumik czy cos i daje rade. Co do silnika to nie ma co duzo mowic, minarelli horizontal LC to najlepszy jaki moze byc w 50ccm moim zdaniem. Takze jeśli wszystko z nim jest ok to pobieraj i jezdzij. :mrgreen:

Edit: ogromną wadą jak dla mnie jest to, że do wszystkiego jest cięzko się dostać. Żeby mieć na wierzchu caly gaźnik czyli wyczyścić go, czy dobrze wyregulować zdejmujesz boczne plastiki i caly kufer z czym jest zawsze sporo roboty, zeby wyjac filtr pow. rozbierasz polowe skutera, zeby nalac plynu chlodniczego tez trochę się trzeba nagimnastykowac, po prostu jest mało wygodny jeśli chodzi o jakieś robotki letnie przy nim, mialem problem z zamontowaniem sotki bocznej itp. Ale poza tym ok, nie narzekalem na niego za bardzo :stuck_out_tongue:

Yamaha to Yamaha A w LC to juz w ogóle. Jak to niekturzy mowia sprzety nie do zajezdzenia. BIerz jak masz w ladnym stanie ;].

Wszystko jest do zajezdzenia, uwierz mi, czasami nie trzeba nawet się mocno starac. Nie chodzi tylko o to, ze yamaha, wazne jaki silnik. Akurat w jogu jest jak powiedizalem moim zdaniem najlepszy jaki moze byc w 50.

Tez tak uwazam ;] Kupuj go :slight_smile:

to znaczy tego nie kupuje, bo muszę jeszcze trochę kasy uzbierac tylko chcialem się dowiedziec jakie sa o nim opinie. gaźnika i tak nie bede czyscil i regu;owal z prostej przyczyny- nie umiem tego zrobić. jak cos to jade do serwisu albo do jakiegos kolegi i git. a gdzie się wlewa ten plyn chlodniczy? cala przednia owiewke trzeba zdjac?

[ Dodano: 2008-11-02, 13:30 ]
a kask integralny pod siedzenie wejdzie?

[ Dodano: 2008-11-02, 13:34 ]
a i jeszcze jedno, on ma beben z tylu czy bardzo slaba jest sila hamowanie?

Tylko chinczyki maja slabe bebny ;] Ja mialem Piaggio TPH i beben w moment kolo blokowal a tph ma duze lacze i jest ciezszy wiec w Jogu nie będzie problemu zablokowac zalezy tez jakie masz okladziny ;]

bo wiesz ja jak w swoim huraganie nacisne tylko tylny hamulec to nic się nie dzieje, no prawie

Zeby wlac plyn chlodniczy musisz zdjac przedni plastik razem z lampa, ale najpierw musisz odkrecic srubki z tylu, potem spod lampy na dole, poznie musisz kierownica krecic zeby wszedzie si edostac do kazdej srubki i zdjac ten plastik, ja nie lubilem tego robic, ale jak mi się zapowietrzal uklad to doszedlem do wprawy bo co 10km mi się grzal :stuck_out_tongue: Jog ma z tylu beben, wiadomo, ze to nie to samo co tarcza, ale jak naciesniej zdecydowanie to i kolo się zablokuje bez problemu. Wada bebna jest to, ze jak czesto go uzywaz to pozniej hamulec robi się taki “miećkki” tzn. nie czuc tego oporu i slabo hamuje, ale zeby to zniwelowac na dole kolo bebna masz ta linke co idzie do kola i tam jest na konca nasadka od srubki jakby w takiej sprezynie i to dokrecasz i wtedy znowu lepiej hamuje. Ale do rzadko się robi, ja prawie w ogole tylnego nie uzywalem, zawsze przednim hamowalem. Ja swoj kask miescilem na luzaku jeszcze kurtka wochodzila i zapinka do kola, albo olej do silnika ;] Trzeba tlyko wiedziec co i jak ulozyc.

ale ten kask ze szczeka Ci się miescil tak swobodnie? ja tez tylnego nie uzywam zbyt czesto, tylko przy malych predkosciach

No bez problemu, jeszcze jakas lzejsza kurtke w kask się wcisnie i masz pojemny bagaźnik :stuck_out_tongue: Kufer ma gleboki tylko akumulator wystaje, ale tak strasznie nie przeszkadza.

bys widzial jak w huraganie wystaje!