Hej
No to na razie krótko a jak dowiem się czegoś więcej to będzie więcej pytań
Co myślicie o tym cylindrze: http://skuterdoktor.pl/product_info.php?cPath=8_1220_1222&products_id=3525
Czy jest wart swojej ceny?
Jeżeli jest jakiś lepszy do 400zł do podajcie.
Czy seryjny wał wytrzyma przy nim?
Jakiej klasy to jest cylinder i ile mi doda [KM] (nie znam się na tym).
Za wyczerpujące i uzasadnione odpowiedzi odwdzięcze się.
w 4t nie ma klas cylindrów
ja bym wolał zainwestować w jakiś kit NARAKU z głowicą bo przez zastosowanie seryjnej głowicy nie wiele się zmienia bynajmniej tak wynika z opisu chyba ze zrobił byś jakiś porting i stawił nowy wałek i zawory
W 4t Wał spokojnie wytrzyma, a co do mocy to trochę się zmieni ale nie liczyłbym na więcej niż 75km/h-80km/h realnej prędkości przyśpieszenie będzie trochę lepsze ale w 4T nie warto pakować w tuning kasy lepiej zrób swap
jedyny cylinder z głowicą jaki znalazłem to naraku 90cc
a czy warto było by planować głowice?
znalazłem jeszcze sportową głowice właśnie pod airsala jakiego chce kupić ale nie wiem jak z kasą będzie
Ja i tak bym kupił coś takiego moc będzie wyższa niż z tego co podałeś i wiesz że jest to z firmy która się specjalizuje w tuningu 4T
http://skuterdoktor.pl/product_info.php?manufacturers_id=75&products_id=4785
czekam jeszcze na wypowiedzi innych tunerów
i ponawiam pytanie czy planowanie głowicy dużo by dało przy wymianie cylindra na ten NARAKU?
i ile by mi dał ten wałek rozrządu? http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?products_id=3637&osCsid=5d0cac12661ecf2de0a70bffe520d27e