Witam mam pytanie co da mi cylinder 65 bo mam 50 i wyciąga 70 ale jest mułowaty
Po 1. lepsze przyspieszenie
Po 2. V-max raczej zostanie bez zmian, może wzrośnie o 5-10 km/h
Po 3. świadomość że wg prawa masz teraz motocykl a nie skuter.
Po 4. mniej gotówki w portfelu.
Automatycznie odblokowując skuter wg. prawa jest on już motocyklem, ponieważ przekracza prędkość 45 km/h :) Więc trzeba mieć prawko A1, A2, bądź A
Szymon napisał:
Automatycznie odblokowując skuter wg. prawa jest on już motocyklem, ponieważ przekracza prędkość 45 km/h :) Więc trzeba mieć prawko A1, A2, bądź A
Wszystko powyżej 50ccm jest już MOTOCYKLEM! Musisz posiadać uprawnienia co najmniej A1!
Kolega nie pyta was, co musi posiadać, i czy jego motorower zmieni się po wsadzeniu cyla 65cc w motocykl.
Tylko chciał się dowiedzieć, co mu da zmiana cylka.
Zyskasz napewno na przyśpieszeniu , i troszeczkę v-max :)
Mógłbyś sobie wrzucić 72cc (80) , za takie same pieniądze a to już coś lepiej. Ponoć seria wytrzyma zmianę na 72 (nie będzie trzeba dokupywać np. wału itp).
Fajny odkop. Czemu piszesz w nawiasie 80? 80cm3 ma 50mm a 72cm3 47mm dla mnie to duza roznica. Jasne, wytrzyma.. Pytanie tylko na jak dlugo?? Jak bóg pozwoli to max 1000 km. Wszystko sie szybko skonczy - i wcale nie pisze tu o wale. Zacznie sie od napedu - pasek, rolki, wariator, pozniej lancuszek rozrzadu, napinacz, walek rozrzadu - a konkretnie lozyska tez dostanie po dupie. Wał korbowy? Wytrzyma najdłużej.