Siemka ostatnio Zauważyłem że mój króciec wygląda tak jak na zdjęciach. Wydaje mi się że się nadpalił ale dlaczego i jak i czy to może spowodować jakąś awarję. Mogę tak z tym jeździć??
Zdjęcia po kliknięciu się powiększają.
nie widzę, żeby się “nadpalił”. Jedynie nie dolega do uszczelki - może za słabo dokręcony, może uszczelka o wymiany…
Może ci idealnie płytki do zaworu nie przylegają i powietrze się spręża co wynikiem tego jest to że ogień z cylindra trafia aż do zaworu, albo coś ci się zapaliło pod kufrem.
Nie za bardzo można tak jeżdzić ponieważ może jest jakaś szpara pomiędzy karterem a króćcem i wtedy łapie lewe powietrze.
Na osiągach nic nie straciłem jest wszystko ok. Tylko nie wiem dlaczego tak się zrobiło
guma sparciała i zaczeła się kurczyć na rogach nic nie zrobisz … jak zacznie lapac lewe powietrze to daj 2 uszczelki i mocno przykręć i po problemie
A jest możliwość aby się zatarł?? Jakby przez tą szczelinkę się coś dostało??
jak jest szpara to jak syfu naleci to się przytrze a jak się zrobi duża szpara nałapie masę lewego powietrza i będziesz tak jeździł z cykle będzie miał sporo za dużo powietrza to się zajedzie.
odczujesz jak ci zacznie lapac lewe powietrze
JacoPL napisał:
jak zacznie lapac lewe powietrze to daj 2 uszczelki i mocno przykręć i po problemie
Mocno ale z wyczuciem, jak połamałem dziurki w zworze membranowym przy dokręcaniu.
Odkręć go i wyczyść wraz z uszczelką a później ładnie skręć, uważaj żeby żaden syf nie wleciał do silnika.