Ciężko odpala po tunie

Witam
Właśnie przeprowadziłem generalny remont skutra, nowy cylinder polini sport 70, wał tnt, łożyska wału skf, wariator polini speed control i rolki coś powyżej 3g, sprzęgło tec evo racing i tam mały problem skuter jakoś ciężko mi odpala nie chce się wkręcić na obroty trzeba kręcić manetka dodawać puszczać gaz i po okolo 5 sekundach jest ok, trzeba też męczyć go kopniakiem, odpala tak +/- za 3/4 kopem, myślę że jest to wina gaźnika chociaż dziś go czyściłem i nie ma już problemu z tym dodawaniem i ujmowaniem gazu wkręca się od razu tylko trzeba go kopać, mam malutki gaźnik bo 12 mam zamiar go wymienić ale puki co nie mam kaski, może być to wina gaźnika ? źle ustawiona mieszanka ? raczej nie jest to wina czegoś innego bo są to nowe części (tak mi się wydaje) i druga sprawa ile może wynosić vmax w takiej konfiguracji części ?
Z góry dziękuje za pomoc :slight_smile:

Seryjny gaźnik 12mm przy polini sport 70 ? Prooooszę cie :slight_smile:
Ten cylinder nie dostaje wystarczająco paliwa, żeby pokazać pazurki :slight_smile:

Kup gaźnik 17,5 i wtedy wyregulujesz do porządku bo na tym to nima bata …

Co za wydech masz ?

poza tym szybciej się zajejździ jak nie wyrególowanym będziesz latał

Wydech seryjny, puki co nie mam kaski więc latam na tym, a może ma ktoś do sprzedania taki gaźnik ?

Kupuj gaźnik większy bo jeździłem też na 12mm przy 70ccm to gdy na polu było dosyć ciepło i pojeździłem to niestety go zatarłem.

na dworzu kur.wa nie na polu Krakowiaku ty !! :smiley:

To są rolnicy oni na pole tylko wychodzą :smiley:

Znalazłem tani gaźnik ale nie wiem czy będzie dobry, http://allegro.pl/show_item.php?item=1689682517 nadaje się taki ?

[ Dodano: 29-06-2011, 14:51 ]
czy może taki http://allegro.pl/gaznik-dellorto-phbn-17-5mm-aerox-neos-minarelli-i1690954638.html

nie kupuj gaźników do P/g bo maja z drugiej strony regulacje i cieżko będzie Ci się do niej dostać

w nosię z regulacja jakos sobie poradze chodzi o to czy dobry jakościowo jest

Jak dla mnie to wina leży w gaźniku zaiast od razu kupować nowy spróbuj go dobrze wyregulować na iglicy ząbki do góry to chyba większa dawka paliwa sprawdź to na necie i może pomorze skoro masz seryjny wydech to nie powinnien chcieć aż tyle paliwa żeby 12 go nie ciągneła… Pobaw się i zdaj relacje a co do nowego zakupu gaźnika to nie nadziej się na żaden bo częstgo jest tak ze są króćce 12-14,5mm i od 14,5-17,5 żebyś czase przy kupnie gaźnika nie musiał zaraz zbierać na króciec bo przelot i tak wtedy będzie za mały i nic to nie da… Ale sądze żę ta regulacja na razie powinna pomóc w końcu to klasa sport a nie EVO…!!