cieknace lagi po zalozeniu nowych uszczelniaczy

Czesc!
Mam problem, ponieważ mam aprilie sr replica lc z 96 roku i wymieniłem uszczelniacze ponieważ zawieszenie chodziło tragicznie. Z tym ze w sklepie nie miał 30x40x7/8 (takie siędziało) były tylko 30x40x7, wiec takie kupiłem. Założyłem wlałem olej i cieknie dalej… Dodam ze goleń lagi jest gładziutka. Cieknie z 2 lag tak samo, czy to może być wina tego ze jest uszczelniacz 30x40x7 zamiast 30x40x7/8(nie jestem pewien czy to tez takie ponieważ nie mogę znaleźć na ladze nigdzie literki M ani S

Pisz z polskimi znakami, stawiaj znaki interpunkcyjne i kropki a nowe zdania zaczynaj wielkimi literami! /Mafioz

jeśli wszystko jest ok to będzie to wina tylko i wyłącznie uszczelniaczy

Są 3 powody.
1, Miejsce w ladze gdzie wchodzi uszczelniacz jest wyrobiony, i uszczelniacz siedzi luźno, bądź wyjmowałeś uszczelniacz wpychając pod niego śrubokręt i zrobiłeś nieszczelność.
2. Chrom na lagach już jest wytarty i przepuszcza olej.
3. Lipne uszczelniacze.

Faktycznie, podważałem śrubokrętem stary uszczelniacz i trochę miejsce gdzie siędzą są wyżłobione. Głębiej jest wszystko ok, tylko ze tam głębiej już nie chce wejść.

Polskie znaki i interpunkcja…/Mafioz

Co, uszczelniacz nie chce wejść głębieją On ma wejść tylko do tego miejsca aby można włożyć zabezpieczenie. Uszczelniacz z reguły nie wchodzi leciutko, trzeba wepchać.
A jak zrobiłeś wyżłobienie tym śrubokrętem w tym miejscy gdzie akurat siedzi uszczelniacz to właśnie możesz mieć przyczynę, czemu dalej cieknie.
I postaraj się pisać trochę poprawniej.

To teraz z tymi wyżłobieniami co zrobić? Może zda egzamin wsadzenie 2 uszczelniaczy w 1 lagę, co niektórzy tak robią i mówią, że wszystko ok. Co polecacie?

Jeżeli, to na prawdę przeszkadza (sprawdził bym to jeszcze na 100%) to ja na próbę chociaż bym tam w tą szczelinę upchał poxyliny lub takiego kleju “spawanie na zimno” potem go doszlifować żeby było na równo z całością i powinno pomóc takie coś.
Jak to nie to tylko wymiana lagi bądź pokusić się o spawanie w zakładzie, zaspawają tą szczelinę i wyrównają.

Tam ogólnie wokół jest “podziurkowane” spróbuje poxylinę ale watpie aby to się udało bo te dziurki nie są naprawde duże. Ale z drugiej strony to raczej olej leci środkiem a nie tymi brzegami. No ale sprawdźę to i może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?

No nie wiem jak to wygląda.
Możesz spróbować a jak nie to inne uszczelniacze no albo się już chrom wytarł na lagach i przez to cieknie. Lub są jakieś delikatne nierówności na tym chromie tam.

a jeszcze jedno pytanie, mogę dostac tylko 30x40x7 albo 30x40x8/9 które będą lepsze? i o co chodzi z ta końcówką /8 albo /9 ?

30x40x7
średnica wewnętrzna/zewnętrzna/grubość
Przynajmniej według mnie, jak się mylę to poprawcie.

dobrze mówisz lecz w tej grubości to jeżeli jest łamane na 8 albo 9? to chodzi o długość tej ścianki wewnętrznej czy jaką