Jak w temacie… Znajomi sprzedawali okazyjnie Aeroxa z przebiegiem 260km, bo im stał, mimo, że parę lat miał, i okazuje się, że dla mnie (156cm) za duży! Czy US się przyczepi, jak po miesiącu sprzedam?
jeżeli z zyskiem i powyżej 1000zł to tak
Ok, dzięki za info. Nie ma to jak porywy serca…
Czy mógłbyś mi tak na szybko udzielić informacji, jakiego rzędu procentem będę się musiała podzielić z US przy sprzedaży?
prosze bardzo, wszystko jest tutaj:
https://www.google.pl/search?q=podatek+od+sprzedanego+pojazdu&oq=podatek+od+sprzedanego+pijazdu&aqs=chrome.2.69i57j0l3.7375j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Ok, merci, trudno, frycowe się płaci.
A jaki skuter/motorower dla
A) kobitka 156cm wzrostu
B) młody 14 lat na razie 173cm ?
Na takiej jeździe szkolącej na Bemowie jeździłam na pewno na czymś mniejszym, Kymco chyba?
Lecę opychać Aeroxa. Aha, muszę pewnie i tak poczekać na stały dowód rejestracyjny pewnie, na razie mam tymczasowy.
A nie lepiej oddać go młodemu skoro jak piszesz ma 173cm?
Trochę za drogi prezent by wyszedł, na urodziny dostał kurs na AM i wystarczy.
Niestety, nie stać mnie na dwa skutery, musi być jeden, jak młody za kilka lat zarobi, to sobie kupi - ja miałam 17 jak robiłam prawko i 18 jak malucha za korepetycje kupiłam, niech się młodzież też uczy przedsiębiorczości. A mamunia też musi jeździć skuterem
ale wiesz o tym że możesz go obniżyć dość łatwo?
Proszę o sprecyzowanie, co to jest “dość łatwo”
bo pewnie sama tego jednak nie zrobię. Jakieś rady, gdzie i kto pomoże w południowej części Warszawy?
Druga rzecz, w porównaniu do takiego, którym jeździłam doszkalając się, ten, jakby to ujać, bardzo dynamicznie rusza. A ja lubię sobie wolno wystartować, a nie od razu z kopyta. Czy to też można wyregulować?
wszystko można wyregulować. tak żeby ruszał z niższych obrotów lub innego przełożenia. Można dłubać sprzęgłem lub wariatorem (rolkami).
a co do obniżania to z przodu odkręca się śruby mocujące lagi koła i lagi wsuwa się wyżej w półki. z tyłu zmienia się amortyzator na krótszy lub regulowany lub zakłada przedłużkę co odsuwa jego dolne mocowanie do tyłu - wtedy zwiększa się kąt ale też obniża się skuter.
No to pewne, źe sama nie zrobię… Ale juź wiem, co i jak, bardzo dziękuję za info.
I skoro wszystko wiesz, to gdzie znaleźć rozsądny warsztat w południowej części Warszawy?
akurat na to pytanie nie ma dobrej odpowiedzi