W elemeńcie chłodnicy silnika jest od góry korek który można odkręcić a pod kanapą jest zbiornik płynu chłodzącego też z korkiem, dlaczego są dwa wlewy płynu chłodzącego?
Tamten korek chyba służy do odpowietrzenia układu
Aha, a jak się odpowietrza taki układ i czy są jakieś objawy zle odpowietrzonego układu? robi się to co jakiś czas?
Na pewno trzeba go odpowietrzyć po wymianie chłodziwa. Należy to robić na zimnym silniku żeby się nie poparzyć. Odpalamy silnik i odkręcamy ten koreczek aż zacznie wylatywać płyn. Oczywiście ten korek wcale nie musi do tego służyć więc poczekaj jeszcze na wypowiedz Wombata , bo On jest tu specjalistą
Przez jeden zalewasz chłodnicę, przez drugi zbiorniczek wyrównawczy. Zbiorniczek nie napełni się sam z chłodnicy. Potem ew. dolewki już tylko do zbiorniczka a chłodnica sama sobie “dobierze” płynu z tego zbiorniczka.
nie wiem po co ten korek. ale raczej najwyższy punkt układu to zawsze odpowietrznik