Witam. Skuter nie chodził dławił sie przerywał na straym gazniku. Kupiłem nowy gaznik i skuter juz całkowicie nie chce chodzic jedzie z predkoscia max.25km/h co moze z nim byc nie tak?
najpierw piszesz, że nie działa a potem że jedzie 25 km/h. Więc działa, ale nie tak jak powinien. Przerywanie to często wina zapłonu a nie gaźnika
to znaczy słabo chodzi, przerywa i jedzie na pełnym gazie 25km/h. Jak wina zapłonu to znaczy czego dokladnie?
Że jest źle ustawiony i w nieodpowiednim momencie daje iskrę.
Konieczna byłaby regulacja albo przynajmniej sprawdzenie czy jest ok.
EDIT: Okazuje się, ze w skuterze jest moduł odpowiedzialny za ten proces i ewentualnie on może być uszkodzony.
Ja poleciałem wspomnieniami ze 126p :)
może łapie lewe powietrze, albo rura od filtra co idzi do gaźnika Ci się odłączyła.
mxx_rs napisał:
Że jest źle ustawiony i w nieodpowiednim momencie daje iskrę.
Konieczna byłaby regulacja albo przynajmniej sprawdzenie czy jest ok.
EDIT: Okazuje się, ze w skuterze jest moduł odpowiedzialny za ten proces i ewentualnie on może być uszkodzony.
Ja poleciałem wspomnieniami ze 126p :)
No niestety w skuterze nie ma możliwości ustawienia wyprzedzenia zapłonu jak to było w 126p bo tutaj za wszystko jest odpowiedzialny moduł CDI ;)Z jednej strony to lepiej a z drugiej gorzej bo moduł to dodatkowa część która może się popsuć a ja nie lubie nadmiaru elektroniki w samochodach/ skuterach. Znajomemu w Seacie padło elektroniczne ustawianie fotela i lusterek a winowajcą okazała się kostka o wymiarach 1x2cm która kosztuje około 500zł. Dlatego nie jestem przekonany do nowych samochodów i wole te w których jest jak najmniej elektroniki. W starych samochodach jak się coś zepsuło to dało się na trasie naprawić a w tych nowych trochę wilgoci i auto ląduje na lawecie i u mechanika bo padnie jakiś sterownik.
Ja bym na początek proponował sprawdzić ustawienie rozrządu, zanim zwalimy wszystko na CDI
A może zmieniałeś moduł i włożyłeś do 2t moduł od 4t ?xdd