Witam
Posiadam Chińską Longije 2T. Niedawno zmieńiłem moduł na odblokowany wymieniłem rolki i wszystko odblokowałem. Jadąc nagle mi zgasł i już nie pali. Wszystko jest ok w mechanice: jest iskra na świecy, jest paliwo w cylindrze rozrusznik chodzi wszystko na oko jest OK. Ale nie pali tylko mieli rozrusznik. Co się mogło stać?
Pomocy.
Wyczyść gaźnik i filtr powietrza …
I zdaj relację czy pomogło
Może go porządnie zalałeś… jak wyciągniesz filtr to zatkaj ręką gaźnik i uruchom ![]()
Sprawdź czy membranki nie mają żadnych prześwitów.
O co chodzi z tymi membrankami i gdzie to jestą? Kilka godzin przed zgonem grzebałem w gaźniku i zmieniałem wysokość iglicy. Ale potem jeździł i wszystko było Ok. Ma ktoś jakiś pomysł co może być nie taką?
Membranki sa pod krućcem łaczącym gaźnik z silnikiem
Ok dzięki rano na to spojrzę.
wlej strzykawkę paliwa pod świecę… jak odpali tzn że membranki siadły…
Powróć iglicę do poprzedniej postaci ![]()
Wał kręci taką? to by wykluczało najgorsze ![]()
laufer13 napisał:
Ale nie pali tylko mieli rozrusznik
To spróbuj z kopki a jak nie masz to sprawdź czy rozrusznik jest dobry bo moze tylko mieli a nie łapie o wario i nawet tłokiem nie kreci
Wapster napisał:
wlej strzykawkę paliwa pod świecę... jak odpali tzn że membranki siadły...
z tym się nie zgodze bo jak mi paliwa nie lapal i lalem benzyne właśnie pod swiece i pali to mialem zasyfiony gazior, a nie membranki padniete !!
ale jak zapali i będzie chodził dalej
bo jakby był zapchany gaźnik to byłby problem z podawaniem paliwa do cylindra i tylko zaburknąłby tym co mu wstrzyknąłeś do cylka ![]()
teraz się zgodze
bo nie do konca wytlumaczyles o co ci chodzi ![]()
Wyczyściłem membranki, gaźnik, filtr paliwa, filtr powietrza. Iskra jest na świecy a świeca jest zalana benzyną z olejem. wlałem tak jak pisaliście benzynę do cylindra i nawet nie burknął. Zupełnie nie wiem co mam robić a jutro mam otwarcie sezonu motocyklowego Kraków-Mników na które specjalnie montowałem neony i głośniki pod siedzeniem a tu kiszka mój Maluszek zdechł… Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł??
A kolega też miał taki przypadek w tgb 303 rs i osobiście postawiłem na uszczelkę pod głowicą. Sprawdziło się poprostu padła. Sprawdź kompresje.
tez tak mialem przyczyna to zawieszenie plywaka
jak to naprawiłeś??