Witam! Niestety natrafiłem na problem. Wymieniłem cylinder z seryjnego 50ccm na 80ccm wraz z nim zakupiłem dysze. Wszystko zamontowałem wraz z dyszą 80. Mój problem zaczyną się w miejscu wyregulowania gaźnika. Na wolnych obrotach chodzi dobrze, problemy zaczynają się gdy chcę dodać gazu. Skuter dławi się i nie wkręca się na obroty. Dziś zauważyłem wyciek jakby oleju który dobiega prawdopodobnie zza kolanka wydechowego.
a dlaczego sądzisz że dysza 80 jest dobra?
Kupiłem dyszę 80 oraz 85. Na innych forach przeczytałem ze będą one odpowiednie.
Może mam spróbować z dysza 85 ?
masz zobaczyć świece i ocenić
Świeca jest nieco mokra poza tym wygląda wpożadku
nieco mokra - więc jaki wniosek ?
za dużo paliwa
albo i oleju
czyli mam się dalej bawić śrubkami ?
albo dyszami. jest masa poradników w necie o regulacji gaźnika. skąd masz olej - dozownik/ręcznie? jaki ? jaka mieszanka
mogę spróbować założyć dyszę oryginalna 68 i wtedy zobaczę czy będzie lepiej
olej mam z dozownika
Wombat wielkie dzięki :), zacznę coś kombinować jutro i dam znać
Witam. Założyłem starą dyszę 68 i jest o niebo lepiej. Skuter chodzi w miarę normalnie. Wyciek się o wiele zmniejszył. Niestety mam wrażenie że cylinder się za bardzo grzeje. Jest jeszcze nie dotarty i występuje w nim większe tarcie, czy to jest przyczyną? Czy jak go juz troszkę dotre to temperatura sie obniży ? Przejechałem się kawałek i slinik się bardzo nagrzał świeca jest sucha i jasna. Tak wygląda http://imageshack.com/a/img911/3074/hFX6ov.jpg
a jak temperatura jest teraz że tak panikujesz? Spaliny mają z 700-800 stopni na wylocie z cylindra to cylinder powinien mieć te 90-110... przecież nie bedzie miał 50 stopni.
Świece masz prawidłowoą
Docierany zawsze grzeje się więcej. Skąd wiesz że u Ciebie grzeje się za bardzo? Ręka parzy przy ponad 40°C, powyżej nie jesteś w stanie sprawdzić czy jest więcej czy mniej gorące. Nie katuj go, nie kulaj po 40km za jednym zamachem, daj mu popracować w spokoju to się odwdzięczy.
Dobrze tak własnie zrobię będę jezdził po kilka km i z niewielką prędkościa.