Panowie, taki mam 'problem'.
Chińczyk w 4T, zmieniony cylinder na 72 cm (jakiś zwykły), dotarty zgodnie z najlepszą sztuką docierania, odblokowany, rolki 5G (i te są najlepsze bo eksperymentowałem z 5.5g, 6g, 7g), gaźnik seryjny z dyszą 85, wyregulowany chyba dobrze - ładnie się wkręca, a prędkość max 65 na poziomej, z górki do 70 ale musi być spora :)
Co można zrobić tanim kosztem, żeby jechał troszkę szybciej? Te 60 to żadna prędkość, wszyscy siedzą ci na plecach i sapią :)
Przed wymianą cylindra w sumie jeździł tak samo, tyle, że teraz dużo lepiej się zbiera.
Odblokuj go.
AraS napisał:
Odblokuj go.
Przeczytaj jeszcze raz dokładnie co napisałem.
Podejrzewam że masz zablokowany jeszcze moduł CDI lub jakąś inną blokadę.
ile dawałeś za moduł ? jeżeli wgl wymieniałeś ? I co to za skuter ?
Moduł mam oryginalny (różowy kabel przecięty).
W gaźniku już nic nie mam.
Tulejka z wariatora zdjęta.
Zwężka w pokrywie filtra powietrza (to nie blokada, ale uprzedzam pytania) była wyjmowana - ponowna regulacja gaźnika itd. Bez zwężki jest gorzej, muli i max 60 km/h.
Króciec ssący bez przewężeń.
Inne blokady nie przychodzą mi teraz do głowy.
Motorek to Zipp Vega.
w wydechu może go dławić
Nie wiem jakie masz obroty? przy tych 65km/h, masz obrotomierz?. A może ci licznik nie zawyża? i pokazuje prawdziwą prędkość.
Mar3k napisał:
w wydechu może go dławić
Są tam jakieś zwężki czy coś? Czego mam szukać?
A jakie obroty to nie mam pojęcia bo tylko prędkościomierz mam.
Jak zachowuje się silnik jak już dojdzie do tego vmaxa ? przerywa, rónwno chodzi, czy zalewa szarpiąc ?
AraS napisał:
Jak zachowuje się silnik jak już dojdzie do tego vmaxa ? przerywa, rónwno chodzi, czy zalewa szarpiąc ?
Równo, ładnie pracuje, nic nie przerywa, nie szarpie itp. Po puszczeniu manetki też ładnie zwalnia, nie ma falowania ani nic w tym stylu. A po zatrzymaniu równo pracuje na wolnych obrotach.