Witam, mój routerek palił kiedy chciał max 3, 4 razy na dzień taki miał limit z kopki gdyż stacyjka nie mogła być używana przez złamany kluczyk kilka dni temu zakupiłem stacyjkę okazało się, że dalej nie działa znalazłem przerwę w obwodzie, wymieniłem bezpiecznik działa zapala no ale znowu 4 razy na dzień, zajrzałem do gaźnika pływak cały zapełniony benzyną...wymieniony ucieszony pojeździłem 2 dni i trzeciego dnia już wogólę nie pali...króciec ssący nie szczelny nie podaje paliwa...zasylikonowany no i dojechałem do bramy i z powrotem ścieżka benzyny za mną zganiłem wyczyściłem świcę z benzyny założyłem dokręciłem iglicę przygiąłem blaszkę na pływakach minimalnie i później powróciłem to stanu pierwotnego przed jak po świeca sucha...proszę o pomoc ;)
coś sie dzieje 4 razy na dzień a potem nie działa. tyle zrozumiałem
Poprostu palił z kopki tylko 4 razy dziennie więcej nie chciał. Wymieniłem stacyjke cewkę i moduł no i działał 2 dni następnie wymilem plywaki w gaźniku kolejne dwa dni kolejna naprawawiona usterka to uszczelnienie króćca ssacego odpalił dwa trzy razy zaczęła się benzyna wylewać z gaźnika przetarłem świece przykrecilem iglice prawie do końca i przygiolem blaszkę na plywakach aby dostawał mniej benzyny świeca była zupełnie sucha wiec stwierdziłem, że odręce spowrotem iglice i blaszkę wygnę tak jak była świeca nadal sucha tak jakby nie dostawał paliwa teraz zrozumiałe?
Innymi słowy silnik nie dostaje benzyny poprostu chciałem wyjaśnić od początku co się działo, myślałem że to coś pomoże
Dalej nie jasne?
Jeszcze kilka tygodni temu miałem ten sam problem w swoim CHIŃCZYKU ( u mnie kruciec ssący ,gaźnik ,świeca irydowa -sorry za wcześniejszą pomyłkę- w aucie disel mam świece żarowe była OK ) , silnik zawiódł i go po prostu WYRZUCIŁEM !!! do niczego już się NIE NADAWAŁ !!! wytrzymał około 11 tysięcy km , teraz kupuje nowy silnik i montuje go dopiero w marcu ( późną jesienią i zimą NIE JEŻDŻĘ ) . W te silniki to się nie opłaca INWESTOWAĆ !!!. Nowy silnik do ramy 139FMB to wydatek około 750zł
WOLKER napisał;
Jeszcze kilka tygodni temu miałem ten sam problem w swoim CHIŃCZYKU ( u mnie kruciec ssący ,gaźnik ,świeca żarowa była OK )
A od kiedy tam jest świeca żarowa?To diesel?
mówisz o aucie czy skuterze ? ten silnik ma tylko 1700 km więc tam bym problemu nie szukał chińskie ale bez przesady..
Może problem leży w gaźniku ?
Przeczýściem wczoraj dysze w gaźniku i skecilem na nowo i przytkalem palcem dysze która wychodzi z króćca ssacego odpalił bez problemu jednak po chwili zaczęło go zalewać tak ze benzyna wylewala się z gaźnika i filtrem powierza silnik zdusił się i już nie chciał palić ;(((
a może to wina zaworu membranowego tylko nie wiem gdzie moze on się znajdować w mojej bassie xs
to 2t czy 4t ? Jak 4t to nie ma zaworu membranowego. Jak 2t to zawór znajduje się pod króćcem, przy cylindrze.