Mażo jest jeszcze informacji o tym modelu , wiadomo,że będzie miała 15KM przy 8tyś i prawdopodobnie będzie to 4 suw* o osiągach i o cenie nic jeszcze nie wiadomo. * Prawdopodobnie
Będzie 2 suw i będzie miała 15 km. A nazywa się Cagiva Mito sp 525. Lekkie rozczrowanie przy 35 koniach wcześniejszej MITO :-/
15KM na 125 w 2T to nie jest strasznie duzo, szczegolnie, ze właśnie starszy model byl mocniejszy… A cenka pewnie tez będzie niemala.
(usunięty)
wymiękli bo musi był spełniona norma Euro 4 ;] Tym samym nawet nowa RS 125 od połowy 2007r w górę ma tą normą i jedzie max 150km/h a moja z normą Euro 3 jedzie prawie 180km/h więc wszystko tak blokują, nie ma rady.
Wow nowa mito jest piękna A co za problem wywalić wydech To na nim są te wszystkie katalizatory itd. A czystsze spaliny daje też wtrysk paliwa. A 15 km to będzie miała, ale zablokowana na pewno
Mi się ona nie za bardzo podoba nie jest tak zdenerwowana jak tamta mam dla was info można ją już kupić nie wiem czy w Polsce też za ok. 4.400eu czyli na złotówki ok. 14.500tyś.
Fajna sprawa z tym wtryskiem :). Przynajmniej mniej pali. A nie wiecie czy będzie też wersja z gaźnikiem?
ja nie wiem czy ta Mito ma wtrysk. Tak tylko powiedziałem ogólnie co stoi za tymi normami wszystkimi
Wgłębiłem się troszkę w temat nowej Mito i wychodzi, że jest na gaźniku (ten sam silnik co poprzednio), DELLORTO PHBH 28 BD. Nawet licznik ma ten sam :P. Więcej: Typ: 124.63cc, chłodzony cieczą, jednocylindrowy, dwusuwowy średnica x skok tłoka 56 mm x 50.6mm Stopień sprężenia: 7,4 : 1 Gaźnik: DELLORTO PHBH 28 BD Zap?on: C.D.I ze zmienną charakterystyką iskry Moc: 27,6 KW przy 12000 rpm Moment obrotowy 23 Nm przy 11000 rpm Przednie zawieszenie: Hydrauliczny widelec Marzocchi upside-down, średnica 40mm, skok 120 mm Tylne zawieszenie: Progresywne z hydraulicznym amortyzatorem i zmienną charakterystyką sprężyny, skok 133.5 mm Waga na sucho: 109 kg
Czyli z tego co napisać Nikkin - Mito będzie miała nadal taką duszę jak poprzedniczka. Chociaż coś mi tu nie pasuje : są nowe normy spali, a w nowej Mito nie zastosowano ani wtrysku, ani silnika 4-suwowego…chyba, że nadrobić katalizatorami itp. KruczeK często się zgadzamy co do wyglądu moto- ale teraz jest inaczej mi się totalnie nie podoba czacha nowej mito
Bo nie zrobili nowego silnika. Tak samo jak Aprilia, pozostawili te same silniki.Chociaż coś mi tu nie pasuje : są nowe normy spali, a w nowej Mito nie zastosowano ani wtrysku, ani silnika 4-suwowego...chyba, że nadrobić katalizatorami itp.
Tyle wiem, tylko zauważ, że od czasu premiery silnika mito, minęło wiele czasu, a normy spalin są dużo wyższe...Nikikin napisał:
Bo nie zrobili nowego silnika. Tak samo jak Aprilia, pozostawili te same silniki.
Ale silnik dostać już dawno wszystkie zezwolenia czy jak to się nazywa :P.Denis napisał:
Tyle wiem, tylko zauważ, że od czasu premiery silnika mito, minęło wiele czasu, a normy spalin są dużo wyższe...
Tak, tylko teraz jeśli silnik Cagivy spełnić wszystkie normy spalin, to dlaczego Yamaha i inne marki zrezygnowały z 2-suwa, jeśli i ten może spełniać normy?
Chyba się nie rozumiemy :P. Aprilia i Cagiva nadal robia te same modele (RS i Mito) w 2T, ponieważ nigdy nie zaprzestano ich produkcji ;). A taka TZR czy NSR nie jest dłużej produkowana, więc nie maja “koncesji” na produkcje 2T (nie wiem jak to inaczej nazwać, chyba wiadomo o co kaman?).
Denis przestań Przód jest świetny Maże Ducati A sam dobrze wiesz, że włoska motoryzacja to dla mnie kwintestencja sztuki motoryzacyjnej A co do tych norm Na pewno jest zdławiona chamsko katalizatorami itd i dlatego jest w stanie spełnić te normy wszystkie
Dokładnie przód jest piękny podobny do modelu Desmosedici RR 2008:)
Ehhh, może za rok dosięde tej maszyny, a sp?r o moc jest zb?dny, chyba, że już rozwiżzany, bo był może coś przeoczyżem… W każdym bądz razie, motor osiąga moc około 37 Koni Mechanicznych. Przynajmniej moja cagiva do tylu się kr?ci:)
Ja to czekam aż wyjdzie mito sp525 500cc To będzie ogień od cagivy
człowieku nie odkopuj tematów jeszcze na na temat