Cagiva Mito 125 2008r

Mażo jest jeszcze informacji o tym modelu , wiadomo,że będzie miała 15KM przy 8tyś i prawdopodobnie będzie to 4 suw* o osiągach i o cenie nic jeszcze nie wiadomo. * Prawdopodobnie

Będzie 2 suw i będzie miała 15 km. A nazywa się Cagiva Mito sp 525. Lekkie rozczrowanie przy 35 koniach wcześniejszej MITO :-/

15KM na 125 w 2T to nie jest strasznie duzo, szczegolnie, ze właśnie starszy model byl mocniejszy… A cenka pewnie tez będzie niemala.

(usunięty)

wymiękli bo musi był spełniona norma Euro 4 ;] Tym samym nawet nowa RS 125 od połowy 2007r w górę ma tą normą i jedzie max 150km/h a moja z normą Euro 3 jedzie prawie 180km/h więc wszystko tak blokują, nie ma rady.

Wow nowa mito jest piękna :smiley: A co za problem wywalić wydech :stuck_out_tongue: To na nim są te wszystkie katalizatory itd. :stuck_out_tongue: A czystsze spaliny daje też wtrysk paliwa. A 15 km to będzie miała, ale zablokowana na pewno :wink:

Mi się ona nie za bardzo podoba nie jest tak zdenerwowana jak tamta mam dla was info można ją już kupić nie wiem czy w Polsce też za ok. 4.400eu czyli na złotówki ok. 14.500tyś.

Fajna sprawa z tym wtryskiem :). Przynajmniej mniej pali. A nie wiecie czy będzie też wersja z gaźnikiem?

ja nie wiem czy ta Mito ma wtrysk. Tak tylko powiedziałem ogólnie co stoi za tymi normami wszystkimi :stuck_out_tongue:

Wgłębiłem się troszkę w temat nowej Mito i wychodzi, że jest na gaźniku (ten sam silnik co poprzednio), DELLORTO PHBH 28 BD. Nawet licznik ma ten sam :P. Więcej: Typ: 124.63cc, chłodzony cieczą, jednocylindrowy, dwusuwowy średnica x skok tłoka 56 mm x 50.6mm Stopień sprężenia: 7,4 : 1 Gaźnik: DELLORTO PHBH 28 BD Zap?on: C.D.I ze zmienną charakterystyką iskry Moc: 27,6 KW przy 12000 rpm Moment obrotowy 23 Nm przy 11000 rpm Przednie zawieszenie: Hydrauliczny widelec Marzocchi upside-down, średnica 40mm, skok 120 mm Tylne zawieszenie: Progresywne z hydraulicznym amortyzatorem i zmienną charakterystyką sprężyny, skok 133.5 mm Waga na sucho: 109 kg

Czyli z tego co napisać Nikkin - Mito będzie miała nadal taką duszę jak poprzedniczka. Chociaż coś mi tu nie pasuje : są nowe normy spali, a w nowej Mito nie zastosowano ani wtrysku, ani silnika 4-suwowego…chyba, że nadrobić katalizatorami itp. KruczeK często się zgadzamy co do wyglądu moto- ale teraz jest inaczej :smiley: mi się totalnie nie podoba czacha nowej mito :slight_smile:

Chociaż coś mi tu nie pasuje : są nowe normy spali, a w nowej Mito nie zastosowano ani wtrysku, ani silnika 4-suwowego...chyba, że nadrobić katalizatorami itp.

Bo nie zrobili nowego silnika. Tak samo jak Aprilia, pozostawili te same silniki.

Nikikin napisał:

Bo nie zrobili nowego silnika. Tak samo jak Aprilia, pozostawili te same silniki.

Tyle wiem, tylko zauważ, że od czasu premiery silnika mito, minęło wiele czasu, a normy spalin są dużo wyższe...

Denis napisał:

Tyle wiem, tylko zauważ, że od czasu premiery silnika mito, minęło wiele czasu, a normy spalin są dużo wyższe...

Ale silnik dostać już dawno wszystkie zezwolenia czy jak to się nazywa :P.

Tak, tylko teraz jeśli silnik Cagivy spełnić wszystkie normy spalin, to dlaczego Yamaha i inne marki zrezygnowały z 2-suwa, jeśli i ten może spełniać normy?

Chyba się nie rozumiemy :P. Aprilia i Cagiva nadal robia te same modele (RS i Mito) w 2T, ponieważ nigdy nie zaprzestano ich produkcji ;). A taka TZR czy NSR nie jest dłużej produkowana, więc nie maja “koncesji” na produkcje 2T (nie wiem jak to inaczej nazwać, chyba wiadomo o co kaman?).

Denis przestań :stuck_out_tongue: Przód jest świetny :smiley: Maże Ducati :smiley: A sam dobrze wiesz, że włoska motoryzacja to dla mnie kwintestencja sztuki motoryzacyjnej :stuck_out_tongue: A co do tych norm :stuck_out_tongue: Na pewno jest zdławiona chamsko katalizatorami itd i dlatego jest w stanie spełnić te normy wszystkie :stuck_out_tongue:

Dokładnie przód jest piękny podobny do modelu Desmosedici RR 2008:)

Ehhh, może za rok dosięde tej maszyny, a sp?r o moc jest zb?dny, chyba, że już rozwiżzany, bo był może coś przeoczyżem… W każdym bądz razie, motor osiąga moc około 37 Koni Mechanicznych. Przynajmniej moja cagiva do tylu się kr?ci:)

Ja to czekam aż wyjdzie mito sp525 500cc :smiley: To będzie ogień od cagivy :slight_smile:

człowieku nie odkopuj tematów jeszcze na na temat :stuck_out_tongue: