To mam taki problem mam dellorto 17.5, dr evo 70ccm. Jak go kupiłem mial siatkowy stozek zapchany gabka i dysze 72. przy 55 brakowalo mu paliwa. Kupilem dysze 90 wsadzilem odpala i zalewa w pizdu go. dam lekko gazu to jedzie dam więcej to tylko buuuu. No to tak po zgaszeniu juz wcale nie odpala !!! Probowalem na tamtej 72 dyszy na 90 tce i nic ;/… Kompresja dobra, paliwo jest bo go caly czas zalewa i iskra jest.
Ciagle zalewa. wsadzilem ta 72 suchutka swiece pokrecilem chwile rozrusznikiem i juz mokra ;/ co robic?? :!!
zbyt mało powietrza pokrec srobka troce ;D
Napisz to w ogólnym temacie…
Identyk problem mam ale zostawiam tak na razie bo nie latam, nie lepiej Ci po zimie to zrobić i tak teraz nie będziesz jezdzil przecież ? mi na dyszy 110 tez tak właśnie buuu i lekka manetka to wchodzi na obroty a jak manetka na maksa to własnie buuu i gaśnie . Trza się bawić powietrzem i dawka paliwa, jak masz komplet dysz to zaczynaj od najmniejszej bo inaczej nie ustawisz
Nie czaicie o co chodzi. W dupie mam ze go przylewalo. Chodzi mi o to ze teraz nie odpala.
caly rok jezdze mieszkam poza miastem i muszę się jakos dostac do kumpli szkoly itd. Wrona dal propozycje ze to moga byc membranki…wilus88luki napisał:
nie lepiej Ci po zimie to zrobić i tak teraz nie będziesz jezdzil przecież ?
Tak, tak. Też to przerabiałem Dwa dni regulacji różnymi dyszami i zabawa z kręceniem śrubki mieszanka-powietrze i udało się
nie chodzi mi o ta kurewska regulacje !! tylko czemu to kurestwo nie odpala !! nawet na takim ustawieniu jak bylo wczesniej !!
no a kiedy ostatnio ci odpalił :?:
jak była zła mieszanka to może tłok spuchł
kompresja jest dobra. odpalil ostatnio cudem dzis po poludniu rano nie chcial. pootem juz nie odpalal. Mozliwe jest ze membranki dupnieteż>
iskra jest :?:
świeca dobra :?:
iskra jest, swieca ok, kolor kawy z mlekiem kupie jak co jutro druga to sprawdze na innej
całkiem możliwe ale ja najpierw być zdjął przewód podciśnienia tam gdzie łączy się z tą pompką do której idzie przewód z benzyną od baku i spuścił bym z tego podciśnienia bena która tam jest później kompresorem przedmuchał tak żeby wyleciało wszystko przy czym musisz wykręcić śrubkę od gaźnika ta co jest na dole którą się spuszcza bene z gaźnika wykręć ją i zdejmij przewód i dmuchnij w niego porządnie sprężarką żeby wszystko wyleciało później załóż skręć pokop trochę żeby doszła bena i załóż starą dysze od razu żeby go nie zalać …
Bo na moje się zalał i odpalić nie chce :mrgreen: bo takiej operacji powinno być dobrze …
Sam miałem tak ostatni ow skucie że jak jechałem na maxa to nagle było bu i gasł i musiałem kopać z 30min żeby odpalić zdjąłem na szybko przewód podciśnienia spuściłem z niego bene pokopałem by doszło z powrotem trochę i git :mrgreen:
nie czaje co ma podcisnienie do zalanego silnikaż? ;/jak bd dmuchal w podcisnienie to wtedy paliwo będzie elcialo… a druga sprawa moj dellorto nie ma srubki na dole gaźnika spustowej. a odkrecilem swiece i zostawilem bez swiecy moze wyparuje benzyna
ja bym na twoim miejscu sprawdźił membranki bo pewnie odstaja i dla tego ciężko pali bo ciagle go zalewa , , bo membranki sa otwarte i ciagle ciagnie paliwo też to kiedyś przerabiałem
Juz chyba znam odp. Spytalem się ile ten dr evo ma przebiegu okazalo się ze tylko 22500km xD jak to moze jeszcze chodzic?? wsadzilem palec w otwor od wydechu i tlok na boki lata wiec chyba to jest przyczyna ;D
no ale czy przypadkiem nie pisałeś że sprawdzałeś kompresje i że jest ok :?:
a mówię ci weź dmuchnij w ten wężyk tylko nie ustami a sprężarką … bo może być jakiś paproch a tak to i tak na złe to nie wyjdzie bo przemąci tą bene wszędzie
I membranki też właśnie tak myślę że już są na wykończeniu :-?
na oko palcem sprawdzalem. byla na moje ok ale jak tlok na boki lata xD
[ Dodano: 03-11-2009, 20:54 ]
Do zamkniecia !
ohoho to czyli można na moim cylu zrobi jeszcze 12tyś km
Jak masz dr evo to tak xD teraz szlif małossiego i zakladam
okej a ja zamykam :)// siwy