To mam taki problem mam dellorto 17.5, dr evo 70ccm. Jak go kupiłem mial siatkowy stozek zapchany gabka i dysze 72. przy 55 brakowalo mu paliwa. Kupilem dysze 90 wsadzilem odpala i zalewa w pizdu go. dam lekko gazu to jedzie dam więcej to tylko buuuu. No to tak po zgaszeniu juz wcale nie odpala !!! Probowalem na tamtej 72 dyszy na 90 tce i nic ;/… Kompresja dobra, paliwo jest bo go caly czas zalewa i iskra jest.
Ciagle zalewa. wsadzilem ta 72 suchutka swiece pokrecilem chwile rozrusznikiem i juz mokra ;/ co robic?? :!!
zbyt mało powietrza pokrec srobka troce ;D
Napisz to w ogólnym temacie…
Identyk problem mam
ale zostawiam tak na razie bo nie latam, nie lepiej Ci po zimie to zrobić i tak teraz nie będziesz jezdzil przecież ? mi na dyszy 110 tez tak właśnie buuu i lekka manetka to wchodzi na obroty a jak manetka na maksa to własnie buuu i gaśnie . Trza się bawić powietrzem i dawka paliwa, jak masz komplet dysz to zaczynaj od najmniejszej bo inaczej nie ustawisz ![]()
Nie czaicie o co chodzi. W dupie mam ze go przylewalo. Chodzi mi o to ze teraz nie odpala.
caly rok jezdze mieszkam poza miastem i muszę się jakos dostac do kumpli szkoly itd. Wrona dal propozycje ze to moga byc membranki…wilus88luki napisał:
nie lepiej Ci po zimie to zrobić i tak teraz nie będziesz jezdzil przecież ?
Tak, tak. Też to przerabiałem
Dwa dni regulacji różnymi dyszami i zabawa z kręceniem śrubki mieszanka-powietrze i udało się ![]()
nie chodzi mi o ta kurewska regulacje !! tylko czemu to kurestwo nie odpala !! nawet na takim ustawieniu jak bylo wczesniej !!
no a kiedy ostatnio ci odpalił :?:
jak była zła mieszanka to może tłok spuchł
kompresja jest dobra. odpalil ostatnio cudem dzis po poludniu
rano nie chcial. pootem juz nie odpalal. Mozliwe jest ze membranki dupnieteż>
iskra jest :?:
świeca dobra :?:
iskra jest, swieca ok, kolor kawy z mlekiem kupie jak co jutro druga to sprawdze na innej
całkiem możliwe ale ja najpierw być zdjął przewód podciśnienia tam gdzie łączy się z tą pompką do której idzie przewód z benzyną od baku i spuścił bym z tego podciśnienia bena która tam jest później kompresorem przedmuchał tak żeby wyleciało wszystko przy czym musisz wykręcić śrubkę od gaźnika ta co jest na dole którą się spuszcza bene z gaźnika wykręć ją i zdejmij przewód i dmuchnij w niego porządnie sprężarką żeby wszystko wyleciało później załóż skręć pokop trochę żeby doszła bena i załóż starą dysze od razu żeby go nie zalać …
Bo na moje się zalał i odpalić nie chce :mrgreen: bo takiej operacji powinno być dobrze …
Sam miałem tak ostatni ow skucie że jak jechałem na maxa to nagle było bu i gasł i musiałem kopać z 30min żeby odpalić zdjąłem na szybko przewód podciśnienia spuściłem z niego bene pokopałem by doszło z powrotem trochę i git :mrgreen: ![]()
nie czaje co ma podcisnienie do zalanego silnikaż? ;/jak bd dmuchal w podcisnienie to wtedy paliwo będzie elcialo… a druga sprawa moj dellorto nie ma srubki na dole gaźnika spustowej. a odkrecilem swiece i zostawilem bez swiecy moze wyparuje benzyna
ja bym na twoim miejscu sprawdźił membranki bo pewnie odstaja i dla tego ciężko pali bo ciagle go zalewa ,
, bo membranki sa otwarte i ciagle ciagnie paliwo też to kiedyś przerabiałem ![]()
Juz chyba znam odp. Spytalem się ile ten dr evo ma przebiegu okazalo się ze tylko 22500km xD jak to moze jeszcze chodzic??
wsadzilem palec w otwor od wydechu i tlok na boki lata wiec chyba to jest przyczyna ;D
no ale czy przypadkiem nie pisałeś że sprawdzałeś kompresje i że jest ok :?:
a mówię ci weź dmuchnij w ten wężyk tylko nie ustami a sprężarką … bo może być jakiś paproch a tak to i tak na złe to nie wyjdzie bo przemąci tą bene wszędzie
I membranki też właśnie tak myślę że już są na wykończeniu :-?
na oko palcem sprawdzalem. byla na moje ok ale jak tlok na boki lata xD
[ Dodano: 03-11-2009, 20:54 ]
Do zamkniecia !
ohoho to czyli można na moim cylu zrobi jeszcze 12tyś km ![]()
Jak masz dr evo to tak xD teraz szlif małossiego i zakladam
okej a ja zamykam :)// siwy