Witam,
Mam Bartona Sprint'a z 2011 r. z przebiegiem ~3000 km. Jestem drugim właścicielem. Krótko po zakupie dusił się. Byłem w warsztacie, wyregulowali mieszankę paliwo-powietrzną i wyczyścili filtr powietrza za 30 zł :D. Przestało go dusić, ale kręci tylko do 7000 obrotów (max 14 000), a jego v-max wynosi 65 km/h. Mam kilka pytań:
- Jest szansa, żeby kręcił do 12tyś+
- Jak to naprawić
- Gdzie takie coś naprawić i jaki jest tego koszt (bo te 30zł to troche mało sie wydaje, przez co naprawa mogła być "po łebkach"
- kupić jakieś części ( jakieś szczegóły, które mogą poprawić osiągi)
Pozdrawiam
Skąd wzięło Ci się 14000 obrotów???
aa sorki, max jest 12tyś- czyli dobrze jakby krecil 10 000+
skąd ty masz takie wartości obrotów?
gdzie ci sie zaczyna czerwone pole na obrotomierzu ? Bo u mnie na 9 tyś i to zasadniczo oznacza odcięcie. Nie sugeruj sie że ktoś wyskalował obrotomierz do 16 tyś a prędkościomierz do 120
więc jak go stuningujesz to sie bedzie kręcił
wiekszość modułów tnie obroty na 9500 i to jest dość jak na nieprzygotowany silnik
na blacie czerwone zaczyna się od 10 tyś a mój przy 7 tyś ma już odcinke (jeżeli to jest to). wiem ze nie powinno sie sugerowac ile jest na liczniku narysowane, ale mój kolega ma sprinta z 2012r. i odcinke ma przy 12tyś.
Nie sugeruj się co wskazuje obrotomierz... Zobacz sobie na zippy pro 50. Prawdopodobnie masz blokadę do 45 km/h a licznik Cię oszukuje z tymi 65 km/h... Wymień moduł na odblokowany.
kolega ma bartona 21 i jak jedziemy równo to pokazuje tak samo 60 km/h
Daj do porządnego majstra, niech przejrzy:)
Jeżeli jest to 4t to jest odblokowany i więcej nie pójdzie a i tak licznik zawyża. Max. prędkość to właśnie realne 65km/h przy dobrym wietrze i kierowcy wagi mniejszej niż 50kg do tego bak 11 litrów i takie tam.... (chodzi o wagę samego moto).
W 139qmb max moc zostaje osiągnięta na poziomie 6.5-7 tyś.obr więc dalsze kręcenia silnika na wyższe obroty to debilizm (w fmb wygląda podobnie). Wzrastają opory (bezwładności etc.), wymiana ładunku jest na tyle krótka, że moc wręcz spada a silnik się przegrzewa.
FormaN napisał:
Jeżeli jest to 4t to jest odblokowany i więcej nie pójdzie a i tak licznik zawyża. Max. prędkość to właśnie realne 65km/h przy dobrym wietrze i kierowcy wagi mniejszej niż 50kg do tego bak 11 litrów i takie tam.... (chodzi o wagę samego moto).
W 139qmb max moc zostaje osiągnięta na poziomie 6.5-7 tyś.obr więc dalsze kręcenia silnika na wyższe obroty to debilizm (w fmb wygląda podobnie). Wzrastają opory (bezwładności etc.), wymiana ładunku jest na tyle krótka, że moc wręcz spada a silnik się przegrzewa.
No okej, a jak można wytłumaczyć np. ten v-max
http://www.youtube.com/watch?v=LQ6bNutDa-w
spokojnie mu kręci do 10 tyś
hmm ?
Manetka gazu na full, silnik wyskakuje z ramy - a potem się dzieciaki dziwią, że po przejechaniu kilkuset kilometrów silnik do remontu :-)
Na tablicy pełno takich wraków do sprzedania :-)
benekpe- czytanie ze zrozumieniem
ponawiam, czemu ma odcięcie (jezeli to jest to) przy 7 tyś
bo tak odcina seryjny moduł
wiecie za ile moge kupić odblokowany moduł do mojego bartona? bo na allegro nie umiem znaleźć
http://allegro.pl/odblokowany-modul-quad-atv-chopper-king-los-i3903562749.html
to bedzie dobre?