Brak iskry

Dzien dobry pewnie nie jeden temat był na forum o tym ale wyszukalem sprawdziłem wszystko i nic a mianowicie
Posiadam barton sprint rs 50 po przyjechalem do pracy postawilem motor pod ,wiatą’'. Po pracy chciałem odpalić i lipa… po odkreceniu świecy okazało sie brak iskry. Pod siedzeniem spalony bezpiecznik wiec wymieniłem ale dalej brak ,wymienilem regulator napięcia,moduł zaplonowy,cewke z fajka oraz akumulator no ale dalej nic czy cos jeszcze powodzeniem sprawdzić oddam że dalem dzis znajomemu owe wymienione części do sprawdzenia u niego w motorze. No ale u niego jest w porządku. Cala wiązke odkleilem z tasmy sprawdzajac czy niema kabla przetartego i jest dobrze kable w porządku, prosze o pomoc bo brak pomysłu :frowning::frowning::frowning:

Pierwsza sprawa to taka że coś spowodowało spalenie tego bezpiecznika. Warto by było dojść do tego co bo może nowy tez już masz spalony.
Zostaje ci zabawa z miernikiem. Musisz zobaczyć czy moduł jest zasilany, jak jest zasilany, czy ze stacyjki idzie na moduł masa gasząca jak wyjmujesz kluczyk i czy ona znika jak przekręcasz na “zapłon”. Oprócz tego warto miernikiem poszukać zwarcia, sprawdzić czujnik biegu Neutralnego i inne “przeszkadzajki” (jak masz).

Oczywiście dzis wezme od niego sprawny regulator i zobaczymy co bedzie także jutro sie odezwę poszukam kogos z miernikiem ogarnietego niech popatrzy tak jak pan napisał, dziekuje za odpowiedź

W tym silniku regler nic nie ma do iskry na świecy,jak stator jest dobry wraz z impulsatorem,cewka wn sprawna wraz z fajką i moduł cdi to odpalić mu ci bez łaski.Sprawdzić połączenie masy silnika z ramą,sprawdźć stacyjke (odpiąć jej kostkę od instalacji i z Koła miała sprawdzić iskry).ps: Panowie to byli przed wojną😁