czy wkręca ci się na niskich biegach na ten max na obrotomierzu?
czy te 60km/h maxa to jak się objawia że to max? zaczyna przerywać czy ma po prostu 11tys na obrotomierzu i wyżej sie po prostu nie zakręci? a może ma wtedy 7000 i po prostu brak mocy?
bo tak naprawdę w biegówce to kwestia zmiany przełożeń. a najlepiej razem z wymianą na zestaw 80cm i regulacją gaźnika
1 Tak jak najbardziej.
2 Max objawia się tak, że ma 8 tys. obrotów i jedzie 60 może 65 km/h. (Licznik oryginalny jeszcze mam, jest do 60km/h)
Czasem, ale bardzo rzadko ma tak że wskoczy na 8,5 do 9 tys. obrotów i jedzie równe 70, kolega potwierdza.
Obrotomierz i biegi śmigają tak:
bieg 1 - idzie do 11,5 tys.
bieg 2 - też 11,5 tys.
bieg 3 - 10,5 tys.
bieg 4 - 8 tys. (Od święta i w dobra pogodę 9 tys.)
Co do zmiany na 80cm polecasz coś jakąś firmę?
Dodam też, że w wydechu mam 4 przepony. 1 ostatnią rozwierciłem i nie tracę prędkości jadąc pod wiatr.
no to masz klasyczny brak mocy. i w zasadzie bez zmiany pojemności tego nie przeskoczysz. zmień cylinder na jakies 80 od moretti czy power force jak robią do twojego silnika i tyle. Tylko zmieniaj na kompletny zestaw (głowica, cylinder, tłok…itd). Troszke ugrasz przełożeniami ie zmieniając cylindra ale dynamika spadnie strasznie