Cześć :) Mam pytanko gdzie znajdują się blokady w Inca,pomijając fakt tulejki z wario bo już ją ściągnąłem ;))
Z góry dzięki za pomoc ! : )
Z tego co mi wiadomo to moduł jest blokowany a ciężko znaleźć odblokowany który działa jak należy.
dwie blokady:tulejka + moduł
a jak dobrać moduł bo nie wiem kupiłem dwa ale na żadnym nie chodzi
damian13 do treetke cięzko trafic dobry moduł odblokowany
Moim zdaniem, moduł bez blokady nie jest "magiczną kostką" która zwiększy obroty silnika. Czasem w silniku 2T trzeba wymienić cylinder na tuningowy, chodzi o kanały jakie cylinder dwu suwa posiada i to właśnie głównie od wielkości i odpowiedniego rozmieszczenia ich w cylindrze ma wpływ na moc i obroty max silnika. Tak samo jak w 4T zależy to od wielkości zaworów ssących, wydechowych i kątów krzywek wałka rozrządu.
Moduł może ograniczyć maksymalne obroty silnika, jeżeli dany silnik w standardzie legitymował się większymi obrotami, a ograniczono je w celu spełnienia wymogów stawianych motorowerom. Nie każda firma blokuje obroty modułem, bo często jest tak skonstruowany silnik, że nie ma co blokować. W takim wypadku blokada może znajdować się w gaźniku, wariatorze i układzie wydechowym.
może ktoś pokarze mi moduł na allegro który będzie dobry
na wiatorze niema sprawdzałem
Ja miałem na wariatorze tulejke dystansową,gdy była założona śmigał 45km/h,a po ściągnięciu 65-70 ;)
Teraz założyłem sprężynę centralną Hebo +50 , sprężynki sprzęgła Hebo +50 i rolki Polini 3,5g ;) śmiga 70 ale za to do 60 przyspiesza w mgnieniu oka :)
Załóż moduł od Kymco np. ZX. Tylko kabelek łączący musisz mieć. I będzie śmigać Kymco nie ma blokowanych modułów.
Tak jak Krzysiek napisał - ciężko trafić na działający w 100% CDI. Wiedz że zjedliśmy na tym zęby. Głupi przykład : takie same inci z tego samego roku - moja i Krzyśka - on ma pasek 788x18x28 ja mam 792x16.6x28, rolki także mieliśmy różne - więc inca ince nierówna :)
Szanowni forumowicze :) Jeżeli silnik skutera fabrycznie osiąga 7-8 tyś.obr/min, to żaden moduł nie spowoduje wzrostu obrotów ponad to co fabryka dała i żeby osiągnąć 10-11 tyś/obr/min, trzeba ingerować w silnik. W 2T zmiana geometrii i wielkości kanałów, wypełnienie skrzyni korbowej (podkowa), zwiększenie stopnia sprężania, modyfikacja gaźnika i układu wydechowego.
Pietro nie oto chodzi z modułem odblokowanym do inci. Po prostu przy jego zastosowaniu "występuje tzw. nadbieg" jak w normalnych pojadzach z biegami (choćby samochód). jadac z gorki moj na max na 70 i zaczyna sinik jakby hamowac przy odblokowanym potrafi dojsc w tym "ndabiegu" do 80. Wodzu wie o czym mowie
Krzyśku, ale tu nie chodzi o jazdę z górki, tylko po prostej i pod górkę ;)
jest podobnie jak nie identycznie
Dopiszę sobie tylko że na fabrycznym module moja Inca idzie pod górę 60 (przy mojej wadze to jak normalne dwie osoby). Z górki to przy 75 czuję respect :)
Czyli moduł nie jest blokowany..Gdybyś chciał szybciej jeździć, musiałbyś zmienić cylinder na sportowy, na którym poprzez odpowiednie rozmieszczenie i wielkość kanałów, silnik osiągnie większe obroty, co z modułem nie ma nic wspólnego ;)WODZU napisał:
Dopiszę sobie tylko że na fabrycznym module moja Inca idzie pod górę 60 (przy mojej wadze to jak normalne dwie osoby). Z górki to przy 75 czuję respect :)
witam posiadam ince street 50 i mam problem z blokadami wiem że po kupnie skutera został odblokowany moduł cdi.Koledzy mi mówili że jeszcze jedna blokada znajduje sie na wariatorze pierśconka.wczoraj odkreciłem i na tulei dystansowej nie ma żadnego pierścionka prosze o szybką odpowiedz gdzie mogą być jeszcze blokady :D